lördag, oktober 27, 2012

Nästa tävlingstema


Det närmar sig Fars Dag och precis som förra året ska vi ha en tävling då man kan vinna kul presenter till en kär pappa eller någon annan man gillar! Min samarbetspartner Coolstuff har samlat sina Fars dags-tips på en sida och kanske hittar du något där om du är en av de tre lyckliga som vinner ett presentkort hos Coolstuff.

TÄVLINGSTEMAT...
... den här veckan är JAG GILLAR... Vad tycker du om? En person, en aktivitet, en färg, en frukt, ett mönster, en pryl? Det är ett fritt tema, fast det kan också ställa högre krav på dig när du sätter samman din triss för att få den att hänga ihop på ett bra sätt. Men visst antar du väl utmaningen och är med i veckans Fototriss? :)

 
TÄVLINGSREGEL

Förutom de vanliga trissreglerna ska du länka till Coolstuffs Fars Dags-sida i ditt Fototrissinlägg för att vara med i tävlingen: http://www.coolstuff.se/tag/Fars-dag-present


TÄVLINGSSTART

Tävlingen pågår från söndag kl 00.00 när tävlingsinlägget med mer information tävlingen publiceras här i bloggen, fram till tisdag kl 20.00. Därefter blir det omröstning bland de åtta finalister som gästdomaren Veronica har valt ut.
 


På återseende vid midnatt!
Helena


3 kommentarer:

Kerstin: sa...

Tack snälla du för dina fotoutmaningar. Jag har gett dej en award på min blogg för allt arbete du lägger ner. Jag gillar verkligen dina utmaningar och jag känner att de är verkligen utvecklande att följa fototriss.

Anita - Malta sa...

Även jag vill tacka dig för att du håller i dessa roliga fotoutmaningar med inspirerande teman. "Jag Gillar..." Hmm... mycket här som kan vara lite knepigt att få på bild ;-) Önskar en trivsam (foto)-helg !

Violen sa...

Jag vill säga ett stort tack för att du lägger ner kraft och möda på att göra omväxlande och roliga (ibland svåra) fotoutmaningar! Jag ser verkligen fram mot söndagarna och undrar vad det kan bli för tema.