söndag, oktober 14, 2012

Fototriss del 193: Så här ser det ut där jag är, del 17


Hej alla! Tyvärr fungerade inte schemaläggningen av det här inlägget, jag är jättelseden för att ni fått vänta!! (och typiskt nog för er tog det extra lång tid innan jag upptäckte det eftersom jag hade sovmorgon just idag, till skillnad från igår när min käre son väckte mig kl 04.40...) Nu är vi dock igång, så varsågoda att börja länka! :)

VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Fyra gånger per år kör vi det här temat, varje årstid dokumenteras och nu är det hösten 2012 det handlar om. Hur ser det ut hos dig just nu? Är grenarna bara på träden eller lyser det av höstfärger? Är det frost i gräset? Har du varit ut i svampskogen kanske? Visa med tre färska bilder hur det ser ut, här och nu.

Vill ni spana på bidragen från någon av de 15 tidigare gångerna vi kört temat kan ni klicka på den här länken.

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 193: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

11 kommentarer:

Agneta sa...

Kul idé, det här med fototriss! Har kollat runt ett tag, men nu är det första gången jag är med själv!

Unknown sa...

Morrn.
Hoppas att du har kommit upp,
och är frisk.
Tråkigt att alla som lagt in länkar i natt och i morse, kom bort....
Mitt tre-tal är på plats nu.
Ha de bra.

Hasse A Norge

Seraphinas Phantasie sa...

A wonderful theme ! Thank you very much.
Best regards, Synnöve

Maria LENN Thunholm sa...

Tja, här i Paris sà regnade det ju, hemma hos mig i Montmartre... Men kul att se hösten...

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Nu blir det spännande att se hur det ser ut hos alla andra trissare! Här fick vi äntligen lite sol efter allt regn.
Ha det bra!

Annemor sa...

Nydelig løvbilde, takk for vertskap.
Blir spennende å se hvordan det er der andre holder til.
Mormor

Ellet sa...

Första gången jag provar på, det är bra härligt att hitta nya bloggar med roligt innehåll!

Gocka sa...

Oj, jag vågade till slut, inspirerad av en blogg vän. Jätterolig idé med fototrissen! Valde nu denna första gång foton som togs för ett par dagar sedan. Men kan tänka mig att det är en kul sporre att leta objekt vartefter de teman som blir.

Vicky M sa...

kännsinte superhöstigt hos oss än, de flesta löv är fortfarande gröna, men fint är det iaf. Hope u like it! :)

http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Bringebruden sa...

Oopps!! Jag var lite oförsiktig när jag skulle länka mitt bidrag till Temat Rtt motiv-på tre sätt så det hamnade här och jag vet inte riktigt hur jag ska ta bort det... så nu ligger både här och på rätt ställe...
Hälsningar
Anneli

trollet sa...

Jäklar va många redan!! =)