söndag, juli 06, 2008

Vilken succé!

Nu är premiäromgången av Fototriss avslutad och ett nytt tema kommer snart att läggas upp!

Jag vill säga ett stort tack till alla som deltog första veckan! Jag är så otroligt glad över responsen och hade aldrig trott att så många skulle lockas att delta med alla sina fantastiska djurbilder. 60 stycken deltagare premiärveckan - helt fantastiskt!

Det har varit jätteroligt att besöka alla och få titta på era bilder - det var så många vackra bilder! Jag har inte räknat hur många olika djur som var representerade, men det var många... Allt från katter, fiskar, elefanter till flugor, spindlar och apor. Jag har funderat på om jag ska välja min egen personliga favoritbild varje vecka och lägga en länk här till det inlägget - om jag hinner kanske jag gör det framöver.

Jag besöker alla, och har försökt lämna en kommentar hos samtliga som deltagit första veckan. Men det blir nog lite svårt att hinna skriva personliga kommentarer hos alla deltagare varje vecka, jag hoppas ni förstår att min tid inte alltid räcker till.

En sista önskan - den länk ni skriver in i formuläret måste gå direkt till ert inlägg med veckans trissbilder! Nu när jag kikar runt hos er så är det många som skrivit länken till sin bloggs startsida och allt eftersom dagarna går hamnar Fototrissinlägget längre ner och då hittar man inte längre bilderna. Så snälla, använd enbart direktlänkar - annars hittar vi inte till varandra.

Tack igen och hoppas ni vill delta även i kommande veckas Fototriss! =)

Hälsningar från Helena på Bildbloggerian

Inga kommentarer: