tisdag, december 16, 2014

Vinnaren

Tävlingen med tema Vitt är avgjord och vi har fått en vacker vinnartriss hämtad från naturen! Personen bakom dessa bilder är...


Ett stort grattis till segern!
Du har vunnit ett presentkort hos Coolstuff, värde 1.200 kr.


Två andra som kämpat väl i omröstningen är två damer som heter Sanna och Anita och båda hade hundar med i sina trissar :) De belönas med varsitt presentkort hos Coolstuff, värda 500 kr respektive 300 kr. 

Grattis till silverplatsen SannaFotografier
 & till bronsplatsen Made in Malta!

Jag vill också säga grattis till de andra fem som tog sig hela vägen till final, tack för era bidrag! Och tack till alla som bidragit i form av att rösta i tävlingen! Hela resultatlistan visas nu längst ned i omröstningsinlägget.

Det här var den sista tävlingen för i år, men jag hoppas jag kan fortsätta hitta bra samarbetspartners så att jag kan ge er chansen att tävla om nya priser nästa år :)

Den ordinarie omgången av Fototriss pågår dock som vanligt, utan tävling, fram till lördag och där är temat Fyrbentingar, välkomna att vara med. På lördag kommer jag sen presentera det sista temat för den här sidan årsskiftet, sen tar jag jullov i några veckor innan jag kommer tillbaka med nya fotoutmaningar för er i januari.
Hälsningar

1 kommentar:

Spanaren sa...

Varmt grattis till alla vinnare!
Grattis till er 5 som blev utan vinst och grattis till oss alla som var med.

GRATTIS/ kram