lördag, december 06, 2014

Fototriss del 284: TÄVLING med tema VITT

http://www.coolstuff.se/

Välkomna till december månads första Fototriss! Och det är ingen vanlig omgång denna gång, utan nu kör vi även årets sista TÄVLING med min toppenbra samarbetspartner Coolstuff, som har butiken laddad med julklappstips. Fototriss och Coolstuff har hängt ihop i flera år nu och det känns jättekul!

Det enda du behöver göra för att delta i tävlingen (förutom de vanliga reglerna) är att i ditt trissinlägg länka till en produkt hos Coolstuff som du skulle vilja få i julklapp.


VECKANS TÄVLINGSTEMA
… är VITT. Vintervitt, kritvitt, gråvitt - alla nyanser av vitt ska ni visa upp i veckans triss!

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till valfri produkt du önskar dig hos Coolstuff 
  3. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  4. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan 

TÄVLINGEN
Tävlingen pågår från rdag fram till onsdag 10/12 kl 20.00. När tävlingen stängts kommer åtta finalister att utses
och därefter blir det en omröstning där ni utser de tre vinnarna.


VINSTERNA
Tre presentkort från Coolstuff går till de tre finalister som får flest röster i omröstningen.
1:a pris   Presentkort värde 1 200 kr
2:a pris   Presentkort värde 500 kr
3:e pris   Presentkort värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnarna.

Lycka till allihop!
Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :  : : : : : : : : : : : : : : : : : : : 

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 284: VITT

9 kommentarer:

Aina Ejresund sa...

Hej! Det är roligt att delta i Fototrissen efter ett längre uppehåll. Jag är visst lite ringrostig och länkade mitt inlägg fel till Coolstuff. Har lagt in rätt länk nu. Tacksam om du kan / hinner ta bort den första.Trevlig helg! :) Aina E

Kerstin foto sa...

Det verkar vara nåt knas med sidan för det finns inget ställe att lägga in sin länk. Eller så är jag blind. ;)

Amanda sa...

Är med för första gången nu :)

Freja sa...

Vilken vacker vit bild du visar!

Spanaren sa...

Jag vill kommentera men det går inte hos alla för det har inte lagt in en ruta för namn + url *synd*
/kram

Spanaren sa...

Gjorde en dikt till veckans tema.
Läs här:
https://www.poeter.se/Las+Text?textId=1824131

/kram

Anonym sa...

En vacker bild med många olika nyanser av vitt. Gillar den jätte mycket.

Scaniatjejen sa...

Jag kan inte öppna Carolines länk, nr 80. Det kommer bara upp en blank sida. Hoppas hon läser det här så jag kan se hennes bidrag eftersom jag ska välja finalisterna. Om någon av er andra har hennes adress kan ni väl be henne lägga in en ny länk.

Spanaren sa...

Nr 80 Går hur bra som helst att öppna för mig. Direktlänk:
http://www.enkoppkaffe.se/vitt-hos-mig/

/kram