tisdag, augusti 09, 2011

Skruvad omröstning

Nu startar omröstningen som ska utse vinnarna av fotoboken Bättre bilder / Småkryp & växter från DEXT. Det är åtta finalister som jag har slumpat fram bland alla som lagt upp sin triss på tema Skruvat senast tisdag kväll klockan nio, och jag har tre ex av boken att dela ut. Vilka lyckliga tre ska kamma hem flest röster från er..?

I collaget ovan finns en bild ur varje finalists triss,
för att se hela deras trissar - klicka på textlänkarna nedan.



FINALISTERNA
Klicka er in till respektive finalist via textlänkarna här nedanför
och rösta sedan
i formuläret längre ner på den triss du gillar allra bäst.
Omröstningen stängs på lördag kl 12.00.

2. Tant Marit ~ 41. Anette74 ~ 47. Jonna d sniffar skönhet

63. Kerstins foto ~ 64. Pialotta ~ 66. Lasseivomma

87. Astrid ~ 88. Kasta sten på Kurt


RÖSTA HÄR
(Omröstningen har stängt och tävlingen är avgjord)



Lycka till alla finalister!

Hälsar Helena

4 kommentarer:

Pialotta sa...

JAG i final, det trodde jag verkligen inte.. aldrig hänt mig här.. men tack så mycket, vad glad jag blev :)

Susanne sa...

Åh, jag är också i final!!! Jättekul! Vill passa på att önska alla finalister lycka till. :-)

Kerstins foto sa...

Jag är jätteglad som hamnat i final, mycket oväntat.
Lycka till, alla finalister! :)

jonna d sa...

Och jag är också superglad för att vara med i final - tjoho. Glädjer mig som ett litet barn till resultatet. Lycka till.
//jonna d