söndag, augusti 21, 2011

Fototriss del 145: Solitär

Usch så grått och ruggigt det varit i Stockholm nu, en stor kontrast mot förra helgen på landet och sommaren känns redan långt borta. Många vackra sommarbilder bjöd ni dock på i senaste temat och jag hoppas ni oavsett väderlek denna vecka haft roligt när ni fotograferat för trissen!

VECKANS TEMA
Temat är SOLITÄR. Har ni hittat några enastående motiv? Det ska ni visa i era tre bilder.

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka direkt till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 145: SOLITÄR

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

14 kommentarer:

Jah Hollis sa...

”På grund av anledning” så blev det arkivbilder denna gången. Men det är ganska nytagna allihop, under denna sommar.

Jah Hollis sa...

... de är ganska nytagna ...

Bonnfrua sa...

Första gången jag deltar, har sett denna utmaning och har nu vågat att själv vara med!

KerstinA sa...

Spännande - kan det finnas någon som gillar mina bilder?

Erik "Semlan" sa...

Inte helt lätt. Men blev en triss till slut. ;-)
Ämnet visade sig vara svårare än jag först tyckte...

Jah Hollis sa...

Två bidrag, nummer 7 och nummer 25 är fellänkade, så dem kan man inte se. :-(

SigridfraEnget sa...

Lite klurigt tema, men roligt och utmanande!

Kicki sa...

Kul att vara med i triss igen! Först var det lite svårt men kom på en genialisk idé!

Sivinden sa...

Er med for første gang. Takk for muligheten:)

Carina sa...

Första gången för mig också, dock endast arkivfoton. Funderade att vara med tidigare, men det blev aldrig av. Jag hoppas det blir ändring på det nu i höst :)

Muuskanuikkunen sa...

Här är mina bilder.. Jag försökte länk dem, men jag kunde inte :( Jag vill försöker ännu ;)

FotografOlivia sa...

Nån gång ska jag också vara med.
Verkar vara riktigt kul. :)

Lille sa...

Likte dette temaet!!!
Gleder meg på å se hvordan dere andre har løst denne trissen.

Anonym sa...

Hej och tack för den här möjligheten! Ska försöka vara lite snabbare nästa vecka :)