söndag, augusti 14, 2011

Fototriss del 144: Så här ser det ut där jag är (del 12)

För tolfte gången ska vi nu köra just det här temat, årstidstemat som aldrig blir lika från gång till gång.

VECKANS TEMA...
... handlar om här och nu och färska bilder, för temat är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Eftersom bilderna ska visa hur det ser ut där du är just nu får ni låta arkivbilderna vila, det är bara nytagna bilder som gäller (= bilder tagna under trissveckan, dvs från och med lördag när jag offentliggjorde temat, och en vecka framåt).

Dela med dig av dina nytagna sommarbilder och var med i trissen!

Alla Så här ser det ut-omgångar hittar ni här.

VAR ÄR DINA BILDER TAGNA?
Som vanligt är jag lite nyfiken på vilken geografisk spridning Fototriss har under det här temat, så kryssa gärna i i undersökningen längre ned och svara på i vilket landskap dina bilder är tagna.

REGLERNA ÄR SOM VANLIGT
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 144: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt tema!!!

B i r g i t t a sa...

Men var är LInky?
http://fotochip.blogspot.com/2011/08/sa-har-ser-det-ut-dar-jag-ar.html

Budapest här

Jah Hollis sa...

Stämningsfull bild du har i vinjetten till veckans tema.
Mitt bidrag är mer från nattmänniskornas värld, i landets tredje stad: Malmö.

Erik "Semlan" sa...

Tänk att det är tolfte gången vi har detta roliga tema. Härligt foto du har i loggan överst. :-)

SigridfraEnget sa...

Perfekt tema for meg i dag, siden vi har vært på en herlig fjelltur.
Ditt bilde var nydelig fredfyllt