söndag, augusti 07, 2011

Fototriss del 143: SKRUVAT

Nu kör vi - höstens första omgång av Fototriss har startat och det firar vi med en liten tävling! Jag har tre exemplar av en bok som ger dig närgångna tips för bättre bilder av smått i naturen - den nyutkomna boken Bättre bilder / Småkryp & växter från DEXT.

VECKANS TEMA...
... kommer från Jah Hollis och temat är SKRUVAT. Så fyll på med skruvade motiv den här veckan och ha en chans att vinna en fotohandbok!

Du behöver inte göra något för att vara med i tävlingen, utan alla som lägger upp sina bidrag senast tisdag kväll kl 21 har en chans att vinna eftersom jag kommer att lotta fram 8 finalister bland dessa. Sedan får ni rösta och de tre med flest röster får varsin bok!

TRISSREGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv ditt namn och länka direkt till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 143: SKRUVAT


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

15 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn.

Nu är vi i gång igen.....

Ha de bra.

Hasse A Norge

Anonym sa...

Kalaskul!!!! Och den boken är riktigt bra. Författarna är för mig mycket kända från Fotosidan. Ha en toppenvecka!!!

Pumita sa...

Vad kul att Fototriss är tillbaka! Hoppas att ni har haft en skön sommar så här långt!

P.S. Min vana trogen deltar jag inte i några tävlingar på nätet.

Hanna sa...

Hej! Väldigt roligt att fototriss är tillbaka igen efter sommarlovet. Det gör ju söndagarna lite piggare nu när vardagen kommit smygande.

Janne Helleberg sa...

Kul att fototriss är tillbaka. :)

4U2 sa...

Roligt att detta är igång igen!

Nilla sa...

Jag vill gärna vara med, fast utom tävlan. Är det okej? Annars får du plocka bort min länk.
Hoppas att sommarlovet har varit skönt/ Nilla

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!

Erik "Semlan" sa...

Roligt att fototrissen kör igång igen.
Abstinensen har jag löst med ett par extra "gissa temat"-bidrag. ;-)
Hoppas sommaren varit skön. :-)

Eva sa...

Roligt att trissen är i gång igen! Hade lite problem att få in mitt bidrag men hoppas att det fungerar nu. /Eva

Kerstins foto sa...

Jätteroligt att trissen är igång igen. Ha en fin söndag. :)

[FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärksamhetsstörning sa...

Tror man ska kika in här ofta o se om man kan vara med i nästa tävling ;)

Har du eller någon du känner problem med nervositet eller den där klumpen i magen vi alla haft någon gång i livet? Klicka dig då in på länken här nedanför och läs. Även om du kanske inte haft den klumpen eller något annat så tycker jag att du borde klicka dig in på länken iallafall. Läs det som står där. För det som står där, det lever många personer med dagligen. Dom kämpar och tar sig fram. Även om dom bara kommer någon centimeter längre än igår så har dom kämpat. Dom har gjort ett bra jobb.
http://shadowzplay.blogg.se/2011/august/kampat.html

- sprid gärna denna länken vidare.
Och kom ihåg, DU är BRA exakt så som du är!

Twiggy sa...

Kul att fototriss är igång igen! Hoppas sommaren varit skön, utvilande och energigivande!

Susanne sa...

Kul! Jag har tänkt vara med länge och nu äntligen fick jag till några bilder i tid. Klantade mig dock när jag skulle länka till min blogg, ta gärna bort länken "Susanne" som bara länkar tillbaka hit.

Jah Hollis sa...

Fototriss är tillbaka: Hurra!
Och eftersom jag föreslagit temat vore det väl skam om jag inte skulle vara med. För sent för att tävla, men här kommer mina skruvade lockar.
Och nej, inget Turning Torso. :-)