torsdag, oktober 22, 2015

Röd omröstning


Först vill jag säga tack till alla som deltagit i tävlingen med tema rött! Det blev fler deltagare än det varit de senaste vanliga veckoomgångarna och det känns jätteroligt! Att sedan välja ut vilka som skulle gå till final är som vanligt svårt, det var många fina trissar att välja bland. Några favoriter visade sig delta utom tävlan och då fick jag välja bort dem, men kvar fanns många andra. Till slut hade jag sållat bort alla utom 8 bidrag och det är bland dessa som ni nu ska välja er egen favorit. Lycka till!

FINALISTERNA


·         et lite ØYEBLIKK 
Porträtt av två härligt färgstarka människor, som var svåra att motstå

·         Lotta
Ett tema i temat, röda hjärtan från naturen. Fint jobbat!

·         Renée
Vackra stilleben som jag gärna haft på väggen!

·         Rajson
Underbara små konstverk, illande röda!

·         Oliver
En livfull studie i rött som blev en given finalist för mig!

·         Katarina Holmström
Klassiskt vackra bilder från den höströda naturen!

·         Mias mix
Det är de små detaljerna som gör det, det är tydligt i den här trissen. Fint fångat!

·         BP
Ett bidrag som sticker ut. Gillar de röda bokstäverna och den historia som berättas!



 RÖSTA HÄR
Omröstningen pågår fram till söndag 25/10 kl 21.

VINSTERNA
Tre presentkort från Coolstuff går till de finalister som får flest röster i omröstningen.
1:a pris   Presentkort värde 1 200 kr
2:a pris   Presentkort värde 500 kr
3:e pris   Presentkort värde 300 kr
Ev vinstskatt betalas av vinnarna. 


Lycka till allihop!


Hälsar Helena

12 kommentarer:

Annette sa...

Fin och varierad finalistomgång! Nu har jag röstat :) Tack för att du tar dig tid med att hålla i fototrissen och även i tävlingar ibland, det är lika roligt varje gång att öppna trissen och se vilket tema det skall bli. Ha en fin dag!

Mias Mix sa...

Tack så jättemycket för finalplatsen! Och som Annette skriver, tack för att du orkar detta varje vecka! Lycka till allihopa!

BP sa...

Wheeehooo:-) Stort tack för den helt otippade finalplatsen Även jag vill tacka dig för ditt engagemang i trissen och de fina tävlingarna du anordnar å har så gjort i så många år. Fantastiskt!

Anna-Lena sa...

Fantastiska finalistbidrag allihopa. Grattis!
Flera av dem är mina egna favoriter... men jag måste välja en. Och det har jag gjort!

Susanne ❤️ sa...

Grattis till alla duktiga finalister med underbara bilder !!
Inspiration och glädje ger ni med era bilder
Kram Sanna

Lotta sa...

Yes!!! så glad jag blev när jag upptäckte att jag gått till final! Ha det bäst och trevlig helg! /Lotta

reneesfotoblogg sa...

Grattis till alla finalister och tack för en hedrande finalplats!

Ditte sa...

Röstat och klart! Många fina bidrag så det var svårt att välja. Men nu är det gjort!
Kram och lycka till!

Vano sa...

Röstat.. lycka till alla finalister :)

Rantamor sa...

Grattis alla till en finalplats det är ni värda, och jag har lagt min röst...

Tjingelingen från Rantamor.

Andersson Jesica sa...

Jag är så upphetsad idag .. Min ex-kärlek kom hem igen efter åtta månader som vi separerade, med hjälp av en herbalist-man,
Denna herbalist (dr.oduduwaspellcaster@gmail. Com) kastar en magisk kärleksförtryck för min räkning och returnerar min förlorade kärlek inom 43 timmar.
Om du är redo att locka en ny kärlek till ditt liv, kan det vara det
bara det stava du har letat efter! Effekterna av denna spell
börjar generellt med att folk märker att de får mycket mer
positiv uppmärksamhet än de normalt skulle göra. De flesta säger att de
känner att de har förvandlats till en attraktionsmagnet, lockar
bättre typer av människor än de någonsin har lockat tidigare! Människor kommer
hittar dig mer lockande, mer attraktiv och mer lockande än någonsin.
Du kan också få snabb jobbfrämjande, Stava för berömmelse, makt och rikedom.
Stava för att stoppa skilsmässa. Stava för att hitta sann kärlek.
Stava för att vara mer sexaktiv, Stava för att bota alla blodsjukdomar / sjukdomar.
stava för att rädda ditt äktenskap från en annan kvinna / man. etc...
Bara ett meddelande till denna herbalist idag kommer att rädda ditt äktenskapsliv från kris.
här är hans personliga e-postkontakt: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
skriva ett kort meddelande till Baba Herbalist nu för hjälp för att lösa äktenskapskris.
All stavning görs för dina räkning, du behöver inte göra någonting bara skicka in din fotobild och namn och allt fungerar.

ebony lorange sa...

A lot of thanks guy for such good job. Photo Editing Guide
Web Image Editing
Neck Joint Service
Cut Out Background
Image Editing
Clipping Path
Masking Help
Photoshop Editing
Neck Joint Tutorial
Photography Help