lördag, augusti 07, 2010

Första temat efter semestern!

Nu hoppas jag ni är laddade till tänderna, för Fototriss är tillbaka efter sommaruppehållet! I morgon söndag drar omgång nummer 103 igång, så det är dags att plocka fram kamerorna och gå ut och fotografera. För visst inleder ni väl den nya triss-säsongen med nya bilder tagna just för temat? :)

Nästa tema
Det jag valt som säsongens första tema är SYMMETRI (och inspirerad till det blev jag när jag tittade in till Veckans fönster häromveckan) Vad hittar ni som är symmetriskt? Fotografera och och var med i Fototriss!

Omgången startar som vanligt klockan 00.00 natt mot söndag, då jag publicerar inlägget där ni lägger in era länkar.

Nytt på Twitter
Från och med nu har även Fototriss ett eget Twitterkonto. Där kommer jag skriva om sånt som rör Fototriss som nya teman, tävlingar och allt annat som händer. Följ @Fototriss på Twitter om du vill ha koll!

Är du ny här och vill veta mer om Fototriss? Då hittar du info här om hur det går till. På Foto för alla kan du också läsa en intervju med mig med anledningen av 100-jubileet tidigare i sommar.

Hälsningar från Helena på Bildbloggerian

1 kommentar:

Susanne sa...

Och plötsligt så blev det flera nya deltagare i Veckans fönster. Antar det beror på den här länkningen. :)