söndag, juli 18, 2010

Semesterstängt

Hej alla!

Jag vill bara påminna om att Fototriss har semesterstängt under tre veckor, men den 8 augusti är jag tillbaka igen med ett nytt tema för er att ta tag i! Just nu är jag i Härjedalen och njuter av semester och vacker fjällnatur. Bilden här ovanför tog jag idag vid Sveriges mest fotograferade fjäll - Mittåkläppen.

Vill ni Fototrissa ändå?
Om ni vill kan ni fortsätta fotografera på det senaste temat "Så här ser det ut där jag är idag" och lägga in nya bidrag under det inlägget. Ni kanske är på semester och vill visa hur det ser ut där ni är just då eller har en härlig dag på hemmaplan? Då är det bara att fotografera på!

Här lägger ni era nya länkar >>

Hoppas ni alla har en härlig sommar och att vi ses igen i augusti!

Hälsningar

Helena på Bildbloggerian

5 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej Helena!

Jag önskar dej en riktigt skön semester.

Kanske ses vi på Fotosöndag?

Mina bilder på dagens tema öppen kan du se här

http://www.flickr.com/photos/solvarma_foton/

Må gott, önskar Irene

Kjell E sa...

Hej

Hoppas du får en härlig semester.
Själva har vi ingen semester längre, sedan vi pensionerade oss.

Jag hoppade förra veckan p.g.a. Ölandsvecka, med darrig uppkoppling, men du ger ju möjligheten och jag tar den genom att visa hur en veckas bortavaro kan te sig i krukor och rabatter när vi kommit hem.
Ha det välförtjänt bra.

BP sa...

Vilken härlig bild du har lagt upp. Önskar dig också en solig, fortsatt varm sommar uppe i norr. Hoppas även att myggorna låter dig vara ifred;-)

Luuuuuua sa...

oauu,superbe fotografii,felicitarii

Maria Berg sa...

Hoppas att du har haft och har en inderbar semester! MB