söndag, augusti 15, 2010

Fototriss del 104: Blank

Ojoj, det var dålig framförhållning från min sida den här gången och nu sitter jag här när klockan närmar sig tolv natten till söndag och skriver febrilt på veckans inlägg som strax ska publiceras. Men jag tror jag ska hinna klart innan midnatt... :)

VECKANS TEMA
Temat som gäller den kommande veckan är BLANK. Det första jag tänkte på var blank som i glänsande, skinande, men det finns ju även blank i bemärkelsen tom - flera betydelser och tolkningen är din!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

För mer information om Fototriss och reglerna - läs här eller i högerspalten.

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Deltagare i Fototriss del 104: BLANK
  • Theme of the week is SHINY
  • Fototriss = show 3 photos on the given theme, then sign in to Mr Linky below. For more information in english, CLICK HERE


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

34 kommentarer:

Barbro S sa...

Så roligt att fototrissen är tillbaka. Förra veckan var jag sen men nu är jag tidigt med.

Erik "Semlan" sa...

Kul tema. Inlämning "mitt i natta" pga sömnproblem. Har ett temaförslag, kolla. Men nu har jag blivit sömnig, bra med fototriss. :-)

Mad World/Bittens bilder sa...

Roligt tema!
Din sida verkar krångla i vissa webläsare, så efter många försök fick jag äntligen till det.

Anni sa...

här gäller det att hänga på när man ser Mr Linky!

Veronica sa...

Får se om det funkar nu =)

Vita Lyckan sa...

Roligt tema, men tyvärr är det helt hopplöst att få upp Mr Linky... Jag försöker med 300 uppdateringar och håller tummarna! :o)

Här är det så länge iaf: http://timmerhus.blogspot.com/2010/08/fototriss-blank.html

Milla sa...

hm, jag lägger väl in mig här då tills Linkyn funkar igen...

Karin sa...

Jag lämnar in ett bidrag idag! =)

BP sa...

Tills Mr Linky funkar igen så kommer mitt bidrag här:
http://bp-computerart.blogspot.com/2010/08/fototriss-blank.html

Tack för ett kul tema Helena:-)

Nillasdagar/Fotobloggen sa...

Här är mitt bidrag till veckans triss. Tittar in senare och kollar om Mr Linky har vaknat ;o)

Nina Xi sa...

Jag lägger oxå in här så länge...

http://www.ninawester.se/?p=2883

Anna tassar in.. sa...

Så trist när det inte funkar..men vi kan ju faktiskt ligga här likaväl..

akson sa...

Hum! Detta var mysko. För precis en liten stund sedan dök MrLinky upp och jag lyckades lägga dit mitt inlägg. Men nu då jag ska besöka andra deltagare är den borta. :(

Nåväl, här är mitt inlägg http://aksonfoto.wordpress.com/2010/08/15/fototriss-blank/

Titta och njut!

vingansfoto sa...

Hej!
Känns roligt att få testa på en fotoutmaning som fototriss. Det är det andra temat som vi är med på och tycker redan nu att det ger en sporre för fotograferandet. Vi båda har fotat under många år, då både för egen del men även med uppdragsgivare.

Vi hoppas att deltagandet i trissen ska ge en fortsatt spark i baken, men även att vi ska få konstruktiv kritik i kommentarer för ett utvecklande i fotandet.

Hälsningar Daniel och Anki

Kerstin sa...

Synd att mr Linky inte vill fungera. Det har inte gått att lämna en kommentar förrän nu, så nu kan jag äntligen lämna mitt bidrag. :)
http://kerstinsfoto.blogspot.com/2010/08/blankt.html

Olga T sa...

Här är mitt blanka bidrag.

http://litenfagel.blogspot.com/2010/08/fototriss-blank.html

Monica o Jacob sa...

Vårt bidrag till blank.
Ha en skön söndag;-)

Halloj världen! /Inger sa...

Jag har också bloggat in blanco:

http://blogg.aftonbladet.se/halloj/2010/08/fototriss-kan-du-gissa-temat-1170341267

Della sa...

Idag är jag med. :)

ormbunke sa...

Väljer också att lägga mig här med mitt blanka bidrag. Ha de gott så länge. Anita
http://blomfoton.blogspot.com/2010/08/fototriss-blank.html

Pumita sa...

En triss i blanka bilder hos mig, den ena konstigaren än den andra. Hoppas att det ordnar sig med MrLinky. Han kan vara lite kinkig ibland. :)

PUMITA sa...

Länken visar visst till huvudsidan. Mitt inlägg finns här.

Irmali sa...

Jag har några härliga bilder jag med;

http://andreairmali.blogg.se/2010/august/fototriss-glansande-morgondagg.html#comment

Hero sa...

Jag la ut mina bilder tidigare idag, men någon MrLinky har jag inte sett skymten av...
Men "blankt" är det i alla fall hos mig-

LissenTo sa...

Jag lägger mej också här. Vet inte om jag har länkat!
Kul att fototrissen är igång igen iallafall, även om Mr Linky inte vill visa sig :-)

munamaj sa...

Blankt var det och nu har jag mitt bidrag på plats. Inte helt blankt alltså! ;-)

Photo by emma sa...

krom på ett barsligt vis :-)

Nilla sa...

Hoppas att semestern har varit skön!

Lasseivomma sa...

Tråkigt att Mr. Linky tappade bort mig, men jag lägger in mig igen.

Ann sa...

Tjohoo...nu finns mina blanka bilder till beskådan. Kul det här.

Kristina sa...

Nu har jag gjort min första fototriss, råkade dessutom få till 3 olika triss på tema blank i rena farten..

Elizabethé 7 Eternity sa...

Riktigt roligt tema. Var med förra veckan också. Ser med nöje fram emot nästa tema.

Madeleine sa...

Är med i denna roliga idé för första gången, och lyckades så klart inte länka ordentligt. Så nr 90 kan du ta bort och istället ta med nr 91.

Jah Hollis sa...

Så var även jag med. Jag får ägna en del av onsdagen att kolla på andras bidrag.