lördag, augusti 21, 2010

Nästa tema är...

Lördag och tid för att berätta om nya temat i Fototriss. Men ända tills nästa omgång börjar vid midnatt kan vara med på denna veckas triss som har fokus på Blank.

Nästa tema
Den här gången får du vara kreativ och fundera lite extra själv, för jag ger dig en bokstav och sedan tolkar du utifrån den bokstaven.

Temat är R som i...

Ja, R som i vadå? Som i Rak, Rå eller Ring? Det här bäddar för massor av tolkningar och det ska bli riktigt roligt att se vad ni hittar för R-motiv.

@Fototriss
Vill ni läsa lite extra om Fototriss kan ni följa trissen på Twitter: @Fototriss
Alla som twittrar länkar till sina Fototrissar retweetar jag där, om jag hittar er vill säga. Så använd gärna hashtaggen #Fototriss så får jag upp er i mitt flöde.

Hälsar Helena på Bildbloggerian

2 kommentarer:

LEna Norgren sa...

Det blir spännande att se allas tankar kring R....förmodligen lika många tolkningar som vi är som är med, eller hittar vi samma R bilder?????

Marita sa...

R som i...
Välkommen att kolla vad R står för hos mig....
Kul och STORT tema!
Marita.