söndag, december 16, 2012

Fototriss del 202: Sport, fritid och lek

Välkommen! Hoppas ni har det bra i snöstormen som härjat lite överallt i landet i helgen. Det är ju ett bra väder för att mysa under en filt och surfa runt bland andra trissdeltagare i alla fall :)

VECKANS TEMA...
... är SPORT, FRITID & LEK. Från Rajson kom önskemålet om ett sport-tema och här kommer det, något utvecklat med ett par associerade ord, så tänk fritt och gör din egen tolkning av veckans utmaning!

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Lycka till med trissandet,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 202: SPORT, FRITID & LEK

 

6 kommentarer:

Anita - Malta sa...

Inte så sportigt hos mig men lite lek ;-) Snöstorm ?? Nä.. inte här men jag myser ändå och surfar runt bland alla trissare :-)

Unknown sa...

Härligt tema, passar mig och hundarna perfekt :-) tycker jag ;-)

Jah Hollis sa...

Ett intresse på fritiden.

Violen sa...

Tack för ännu ett inspirerande tema! Ser fram mot fototriss varje söndag!

irene andersson sa...

sådärja, nu vet ni vad som är viktigast i mitt liv.

Gothia Akademin sa...

Mycket intressanta synpunkter. Har själv funderat en hel del i liknande banor på sistone. Kolla gärna in min blogg vid tillfälle förresten. Jag kommer garanterat att skriva en eller fler artiklar som anknyter till ämnet inom en snar framtid.