söndag, december 09, 2012

Fototriss del 201: Reflektioner

Välkomna hit, nu startar veckans nya omgång av trissen! Har du skrivit in dig i listan över alla nya och gamla deltagare i Fototriss förresten? Om inte, gör gärna det! Här hittar du listan.

VECKANS TEMA...
... är REFLEKTIONER. Personen bakom det temat är Fröken Lindvall, som vann en tävling tidigare i höstas.

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Lycka till med trissandet,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 201: REFLEKTIONER
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

5 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Handgreppen sitter inte där de ska efter detta långa blogguppehåll. Var glada att ni slapp höra mig när jag lade in mitt bidrag.

Annemor sa...

Så, der var jeg på plass og takk for vertskap.
Mormor

Kicki sa...

Jag har varit flitigt medverkande i några veckor nu men ändå så kunde jag inte få till tre dagsfärska bilder...irriterande!

Unknown sa...

Min ambition är att ta nya foton till varje fototriss för att utveckla mig själv. Men med temat reflektioner är jag bara tvungen att skicka in mina personliga favoritbilder från en tidig höstmorgon.
Tack Helena för att du fixar :-)

CAMILLA FOTO sa...

Sent ute i denna veckas fototriss men jag gillade temat Reflektioner så nu är jag äntligen med :)