lördag, september 15, 2012

Tävling med tema mönster är avgjord!


Tävlingen är avgjord och tre helt olika sorters mönster hamnade på prispallen, tack alla ni som röstat! Den som tog hem flest röster av alla var en färgstark triss fotograferad av...


Ett stort grattis till dig Veronica!


På andra och tredje plats kom 

LissenTo    &    Rajson

Alla tre är gamla erfarna Fototrissare som bjudit på många fina trissar genom åren,
grattis till er alla och jätteroligt att ni fortsätter vara med i Fototriss!


VINSTERNA
Veronica, LissenTo och Rajson har vunnit varsitt presentkort från Photowall.se
1:a pris presentkort värde 2.500 kr
2:a pris presentkort värde 1.500 kr
3:e pris presentkort värde 1.000 kr


RESULTATLISTAN
Det kom in totalt 250 röster och så här fördelade sig rösterna procentuellt.
Tack till alla deltagare och alla som röstat! Snart drar nästa omgång av Fototriss igång och då är temat Himmel :)

Hälsar Helena

6 kommentarer:

LissenTo sa...

Åh, GRATTIS till dej, Veronica och Rajson. Tack till alla goa som har röstat mej också.

Tror jag tar och dricker en kopp kaffe....... ur en mönstrad kaffekopp.

Ha en skön helg. // Lissen

Rajson sa...

Är väldigt glad över min "brons plats"!
Tack alla som gillade mitt bidrag och grattis till Veronica och Lissen!

Axart sa...

Grattis!

AX

Anneli - A'la Foto sa...

Grattis vinnarna! :O))

Veronica sa...

Tack! Så kuuuul!!! Tack alla som röstat på mig! Och grattis till Lissen och Rajson ni är grymma!!!

Kicki sa...

Grattis till vinnarna! Jag kan iaf glädja mig med att jag fick en bättre placering än förra gången jag var i final:)