söndag, september 16, 2012

Fototriss del 189: Himmel


Välkomna tillbaka till Fototriss! Senaste tävlingen är avgjord och tre vinnare är korade, om du inte redan sett vilka de lyckliga är kan du kolla i förra inlägget. Men nu är det dags för ett nytt tema, varsågoda att börja trissa!

VECKANS TEMA...
... är HIMMEL. Hur ser himlen ut hos dig? Är den blå eller grå? Prydd med vita fluffiga moln eller är den orangefärgad av solen? Himlar av alla det slag ser jag fram emot att titta på den här veckan! :)

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Lycka till med trissandet,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 189: HIMMEL


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

20 kommentarer:

Veiken sa...

Fototrissen inlagd och söndagen är här!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Morrn.
Det blev fel på inlägg nr 13, men 28 är OK.
Kan du ta bort nr. 13, Tack
Ha de bra.

Hasse A Norge

Annemor sa...

Takk for vertskap.
Morsomt vignettbilde
Mormor

KajsaLisa sa...

Den här sommaren innehöll ju verkligen olika sorters himlar, kul tema.

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen) sa...

"Himmel, vad vackert!" heter mitt inlägg :)
Kunde inte välja bara 3 himlar, men eftersom det inte är någon tävling så tänkte jag att det inte gör någonting?

Kika in om ni gillar soluppgångar/solnedgångar :)

Ninnis sa...

Himlar vilket roligt tema....=)
Redo att ta tag i utmaningen...!!!

Kram Ninni

Tant Otto sa...

Himmel och pannkaka vílket roligt tema...
Nu är det länkat och klart...med bonusbild och allt!
kram

Razzy sa...

Nu ligger mina bilder inne // Razzy

Liva`s sa...

Heisann !
Slenger meg med på søndagens Fotoriss for første gang ! Flott tema ! Ha en fin søndag - Hilsn Liva :)

Anonym sa...

För mig är det oxå första gången jag deltar i Fototriss :) Kul!

metanoia sa...

hei, eg gjorde litt feil her, og har kun et bilde. bare slett linken min "mary-anne's verden"

Charlotta sa...

Himmel så trevligt tema. Tur att vädret gett spännande himlar att föreviga. :)

Glad Amatörfotograf sa...

Inlägget upplagt och klart. Jag är helt såld på att fotografera himlen så det var ett svårt val :-)

Gilla sa...

Himmel och pannkaka! Ett av mina favoritmotiv. Klart!

Gilla

Carina sa...

Ja så gör jag då premiär i fototriss sammanhang, himmel vad spännande ;)

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Himlen är spännande, hos oss visade den verkligen upp sig under lördan!
Ha det bra!
Ulrika

Gunilla sa...

Jag bloggar mellan himmel och jord...
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2012/09/himmel.html

Elin sa...

Efter ett otroligt långt uppehåll från fotande och fototriss gör jag nu comeback med en himmel så blå :)

trollet sa...

sjukt sen igen, men härligt tema med många fina bilder! =)