söndag, augusti 26, 2012

Fototriss del 186: Stenigt

Välkomna till den 186:e omgången av Fototriss och augusti månads sista triss.

VECKANS TEMA...
... är STENIGT. Ett tema som kommer från senaste vinnaren Pysselfarmor.

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 186: STENIGT


9 kommentarer:

Lotta sa...

Gillar verkligen din svartvita stenbild, stenar och strån kommer så fint till sin rätt!
Lotta

Annemor sa...

Nydelige sepiatonede stener.
Mormor

Kerstin: sa...

Härlig bild på stenarna. Den känns spännande. Kul att du fortsätter med fototriss!!!!!

Borgmästaren sa...

Mitt första besök här. är väldigt glad att jag hittat hit. Imponerande att vara igång i fyra år!

Lena sa...

Otroligt snygg stenbild!

Kicki sa...

Stencool bild!

Gunilla sa...

Gillar att fotografera stenar och har många bilder i min samling...
Tre kom med i min triss:
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2012/08/stenigt.html

Stare Ström sa...

Så snyggt du har redigerat stenbilden.

Ann-Charlotte sa...

Mitt första besök, men definitivt inte sista!