lördag, maj 07, 2011

Nästa tema

Den här gången avslöjade jag ju temat redan för en vecka sedan, så hade ni ögonen med er och såg det har ni haft hela veckan på er att fundera och fotografera för temat. För er som missade det kommer här info igen!

NÄSTA TEMA
Jo, det var ju så att jag på Facebook skrev att den person som blev den 100:e att gilla Fototriss där skulle få bestämma ett kommande tema. Det blev Sanna Ojala som tryckte på gilla-knappen den hundrade gången och det tema hon valt är DRÖMMA. Och nu är det upp till er att tolka temat och bidra med era trissar!

Apropå att drömma så drömmer jag om att vinna en resa just nu! Jag är nämligen i final i en tävling som Resdagboken ordnat där man kan vinna en weekendresa till Spanien. Det vore himla fint att kunna se fram emot en sån resa framåt senhösten, när jobbigaste spädbarnstiden är över.

Jag har faktiskt två bilder med i finalen och är det så att ni gillar någon av bilderna får ni gärna lägga en röst på den! Bilderna ser ni här nedanför och klicka på respektive bild för att kunna rösta, eller klicka här för att se alla finalbidrag. Man kan också se en topplista över hur omröstningen ligger till och i skrivande stund ser min surfarbild ut att ligga bäst till av mina två finalbidrag. (Fast den har ändå långt kvar innan den kan ge sig in i någon toppstrid).


Hälsningar
Helena

5 kommentarer:

kaxi sa...

Jag har röstat på din surfbild. Här gäller det att ha flest kompisar i kombination med en riktigt bra bild (vilket jag verkligen tycker att din surfarbild är:)

Marie-Louise sa...

Lycka till i tävlingen, jag har röstat. Kan man rösta varje dag?
Aha då ska man fota sina drömmar i helgen då :) eller kanske leta fram drömbilder ur arkivet... Får se hur det blir, men fototrissen är alltid rolig att vara med i. Trevlig helg. Kram

Axart sa...

Fin bild och intressant tema. Laddad och klar:)

AX

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>> Kaxi: Visst är det lite så, att den mest flest och aktivast kompisar vinner... Omröstningen är ju öppen, så jag såg nu att jag blivit rejält omkörd av en som bara hade några enstaka röster i eftermiddags, men nu plötsligt har en bit över 100 röster och ligger på pallplats. Men jag är glad att du tyckte att min bild också var en bild värd att rösta på - tack!

>>Marie-Louise: Jag vet inte om det går att rösta varje dag, men du får gärna gå in och prova och rösta mer i så fall :) Tack!

>>Axart: Tack! ska bli kul att se dina bilder!

kaxi sa...

Ja, surfbilden var verkligen häftig:)