onsdag, november 10, 2010

Omröstning i den coola tävlingen!

Nu börjar omröstningen och ni ska utse en vinnare i tävlingen som hade tema COOL. Vinnaren kammar hem en Kodak PlaySport ZX3! I collaget här ovanför finns en bild från varje finaltriss.

Den som fick flest röster av er i förra tävlingen, WTFDC, har nu agerat gästdomare och utsett tio värdiga finalister - tack för ett bra jobb! Så här säger hon om domarjobbet:
"Det var många bra tolkningar på temat. Eftersom alla ser "coolt" på olika sätt
så var det svårt att välja foton bara utifrån motivet, ett motiv kan vara coolt
men jag letade även efter en tanke bakom klicket, för något Jag tycker är
coolt kan vara mycket tråkigt i andras ögon. ... Det var svårt, väldigt svårt,
att välja ut tio finalister men till slut lyckades jag hitta de jag reagerade mest på,
de som stannade kvar i huvudet trots att jag lämnat sidan."

Här är de utvalda finalisterna:

Vilken av finalisterna är DIN favorit?
När du surfat runt bland de tio deltagarna lägger du din röst i formuläret här nedanför. Omröstningen pågår fram till söndag kväll kl 21.00.


LYCKA TILL ALLA FINALISTER!

Hälsar Helena

6 kommentarer:

Maria/Grått bo sa...

Kul att vara i final! Tack för återkommande fotoutmaningar som alltid är lika roliga.

Pierre sa...

Verkligen kul att vara i final. Jag är ju rätt ny här på Fototriss, så detta blev en riktig överaskning :)

Nina Sommar sa...

Tjoho! Jättekul att ha blivit nominerad.

Christian sa...

blev ju lite nervöst till och med att va i final:)

Artlover sa...

Va kul att man blev nominerad. Det trodde jag aldrig och självkritisk som jag är:-)

Magdalena sa...

Vad roligt det är min första gång som jag blir nominerad det känns jätteroligt:)