söndag, september 14, 2014

Tävlingen är avgjord!


Nu är tävlingen avgjord och vi har en guld-, silver- och bronsmedaljör att gratulera! Den som fick flest röster av alla visade upp den mönstrade triss från växtriket som ni ser här ovanför och vinnaren är...

... VEIKEN!

Ett stort grattis till dig - 
du har vunnit ett presentkort från Coolstuff, värde 1.200 kr

De andra två på prispallen är:

Mias mix, på andra plats.
Hanna, på tredje plats.

Grattis till er också! Ni har vunnit presentkort från Coolstuff, värde 500 resp. 300 kr.

Om ni är nyfikna på att se hela resultatlistan, så finns den nu i omröstningsinlägget.

Glöm inte bort att en ny omgång av Fototriss pågår och där temat är En del av mig, där vi får en möjlighet att få se personerna bakom alla fina fototrissar. Så spana in bidragen och var med själv!

Tack till alla som deltog i tävlingen och alla som varit med och röstat på sin favorit! Lika roligt som det är att se ert engagemang här, lika sorgligt är det att titta på valvakan på teve och se hur en stor del av Sverige har tänkt i valet 2014. Eller snarare inte tänkt. Sveriges numera tredje största parti fick definitivt inte min röst.

Hälsningar
Helena

6 kommentarer:

Scaniatjejen sa...

Grattis till de värdiga vinnarna!=)

Kicki sa...

Jag minns känslan när jag hoppades på att vinna och inte gjorde det...
Jag minns också stunden då jag blev etta och inte trodde det var sant och med ett lyckorus tog jag mig fram genom dagen! Grattis till er alla!

Anonym sa...

Tack för en underbar bronsplats och för alla som röstat! Roligt att komma till final och få vara med i en spännande omröstning. Grattis till Veiken och Mia :-)

Åke / Nacka144 sa...

Grattis Veiken, Mia och Hanna! Även ni som tog er till final! Och vi övriga tar naturligtvis nya tag :) Fler chanser kommer :)

Mias Mix sa...

Grattis till Veiken och Hanna och alla andra finalister! Och stort tack till er som röstat!

Sophia sa...

Grattis till er alla! :)