söndag, september 21, 2014

Fototriss del 273: Vägar


Välkomna till en ny omgång av Fototriss! Veckans roliga tema kommer från Veiken, som vann senaste tävlingen. Tack för ett bra förslag!

NÄSTA TEMA...
...är VÄGAR. Så här man kan läsa på Wikipedia: En väg är en plan yta för transport mellan två platser. Vägar kan anpassas för fordon, djur eller fotgängare.

Så varsågod att visa upp de gator, stigar och alla andra vägar ni hittar!

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Kom ihåg att ni också kan vara med i @Fototriss på Instagram! Se det som ett komplement till bloggen och där kan ni lägga upp en eller flera bilder på temat.

Från och med nästa vecka kommer ni att kunna börja lägga upp och länka era bilder redan då jag presenterar nya temat på lördag morgon. Som jag berättade igår kommer jag att testa detta nya upplägg och hoppas att det kommer fungera bra.

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 273: VÄGAR 

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Freja sa...

Jag var inte så rörlig i dag så jag följde en annan väg, hoppas det är OK...