lördag, november 09, 2013

Tävlingsdags!

Nu ska ni få en chans att tävla i Fototriss igen - hoppas det kan pigga upp i novembermörkret! För andra gången har jag glädjen att presentera det omtyckta vandrarhemmet Castanea som min samarbetspartner och vinnaren kan se fram emot tre nätters boende mitt i Gamla Stan i Stockholm.


TÄVLINGSTEMAT...
... är MIN STAD/BY/ORT. Nu då ni har chans att vinna en mysig vistelse i vackra Stockholm vill jag att ni ska visa det speciella, vackra eller kanske märkliga med era egna städer eller orter där ni bor och vara lite hembygdsambassadörer. 

Torg eller träd, staty eller vy - vad ni väljer att fotografera är helt upp till er! Men eftersom det här är ett ganska öppet tema, så tänkte jag spetsa till det med att säga att jag tycker det vore kul om ni försöker få till en röd tråd i era trissar - ett tema i temat så att säga. Sen är det upp till gästdomarna Ola och Glenn att välja sina favorittrissar som då går till final i tävlingen!


TÄVLINGSREGEL
Förutom de vanliga trissreglerna ska du länka till Castanea för att vara med i tävlingen: 
http://castaneavandrarhem.se/


VINSTEN
Vinnaren av tävlingen vinner ett 2-bäddsrum i 3 nätter på Castanea vandrarhem.
Vinsten måste tas ut senast 2014-05-31. Värde 2.350 kronor. 
Ev vinstskatt betalas av vinnaren. 


TÄVLINGSSTART
Tävlingen startar när tävlingsinlägget publiceras här i morgon söndag kl 00.00 och pågår fram till torsdag kväll.

Så jag önskar er lycka till med fotograferandet och välkomna åter efter midnatt när tävlingen drar igång!


Hälsningar
Helena 



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: