måndag, november 18, 2013

Sundsvall blev en vinnare

 Till vinnartrissen

TÄVLINGEN ÄR AVGJORD
Det har varit en väldigt jämn omröstning i tävlingen med tema Min stad! Umeå och Trosa har kämpat mot Sundsvall, men Sundsvall stod pall och tog hem segern. Så ett stort grattis till fotografen bakom de vackra kvällsbilderna av staden mellan bergen:


Grattis till segern!
Du har vunnit ett 2-bäddsrum i tre nätter på Castanea vandrarhem i Stockholm. 

Klicka på bilden för att se alla tre bilderna i vinnartrissan och om ni är nyfikna på resultatet i tävlingen kan ni klicka er in till omröstningsinlägget där hela resultatlistan finns.

TACK...
... till er som deltog i tävlingen! Det är tack vare er som jag kan fortsätta ordna bra samarbeten och vinster i tävlingarna! 

Glöm inte bort att delta i veckans Fototriss, om ni inte redan gjort det! Temat är CIRKLAR

Hälsningar

7 kommentarer:

s p i n d e l t j e j e n sa...

GRATTIS!!! Jag röstade på dig :)

Åke sa...

Grattis Janne! Det måste vara den för fina ön i bakgrunden (Alnön) som avgjorde :) Kul ;)

Åke sa...

Om ni tittar på Jannes bild så ser ni ungefär i mitten en liten röd lampa som lyser på en skorsten med lite rök, där uppe stod jag och tog följande bilder. När ni kommer till bild nr 7, ser ni längst upp till vänster vart Jan stod och tog sina bilder Klick in http://nacka144.se/?p=13598

Anneli - A'la Foto sa...

Grattis Noppe 13! En väl värd vinnare!

Janne (Knoppe13) sa...

Vilken ära att få vinna tävlingen.
Tack alla som röstat på min triss och även till er andra som trissat.
Fototrissen har blivit en inspirationskälla för mig, tar nya bilder till trissarna så mycket som möjligt.
Ser fram emot några fina dagar i Gamla Stan och Stockholm, det blir säkert många bilder tagna under dessa dagar.

Anna-Lena sa...

Grattis! Du är en värdig vinnare.

Tant Otto sa...

Grattis!