söndag, november 24, 2013

Fototriss del 240: Minne


Välkommen till en minnenas omgång av Fototriss!

VECKANS TEMA...
... kommer från senaste tävlingsvinnaren Janne och temat är MINNE. Det ska bli roligt att se vilka minnen ni delar med er av denna vecka, blir det nya eller gamla, goda eller vemodiga? Min bild här ovanför symboliserar minnet av min min sons födelse, på bilden är han en dag gammal. Alla sorters minnen är dock välkomna, så trissa på!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Lycka till!

Hälsar Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 240: MINNE


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

7 kommentarer:

Kakan sa...

Vilket härligt minne...
Kram Kakan

Katarina sa...

Vilket ömsint porträtt!

Anna sa...

Mmmmm så gosigt..verkligen ett minne som slår allt annat

Annemor sa...

Omtrent det vakreste minnet man kan ha.
Ha ren deilig søndag.
Mormor

SigridfraEnget sa...

Et skönt minne

amo sin blogg sa...

Nydeleg minne :)

Fin ny veke frå Anne-Mari

Jah Hollis sa...

Fin bild du visar till temat. Mina minnen kan väl verka mer prosaiska, men är likväl av stor betydelse för mig.