söndag, november 10, 2013

Fototriss del 238: Min stad/by/ort - tävling!


Välkomna till Fototriss novembertävling med chans att vinna boende på Castanea Vandrarhem i Gamla Stan i Stockholm! 

TÄVLINGSTEMAT...
... är MIN STAD/BY/ORT. Nu då ni har chans att vinna en mysig vistelse i vackra Stockholm vill jag att ni i era trissar ska visa det speciella, vackra eller kanske märkliga med era egna städer eller orter där ni bor och vara lite hembygdsambassadörer. 

Torg eller träd, staty eller vy - vad ni väljer att fotografera är helt upp till er! Men tänk gärna till lite extra och försök få till en röd tråd i era trissar - ett tema i temat så att säga. Sen får vi se vilka bidrag som gästdomarna slutligen tycker är de bästa och mest genomtänkta! :)


REGLERNA
1. Lägg upp 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss i ditt trissinlägg, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till Castaneahttp://castaneavandrarhem.se/  (utan denna länk deltar du utom tävlan)
3. Anmäl dig genom att skriva direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan


VINSTEN
Vinnaren av tävlingen vinner ett 2-bäddsrum i 3 nätter på Castanea vandrarhem i Stockholm.
Vinsten måste tas ut senast 2014-05-31. Värde 2.350 kronor. 
Ev vinstskatt betalas av vinnaren. 



TÄVLINGEN
... pågår från söndag kl 00.00 fram till torsdag 14/11 kl 19.00.

Jag efterlyste frivilliga gästdomare på Fototriss Facebook-sida tidigare i veckan och två av de som anmälde sig var Ola och Glennsom båda varit aktiva fototrissare förut. De kommer oberoende av varandra att välja fyra favoriter var bland tävlingsdeltagarna som sedan gör upp i finalen. Vinnarna utses genom omröstning här i bloggen.



: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 238: MIN STAD/BY/ORT


Lycka till i tävlingen! Och glöm inte bort att turista runt hos de andra deltagarna och upplev varandras hemorter!

Hälsningar

5 kommentarer:

Gunilla sa...

Välkommen till Kristianstad!
http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.se/2013/11/min-stad.html

Our photos sa...

Beautiful city photo!
Have a nice sunday! RW & SK

Jah Hollis sa...

Lite märkligt med bidrag till trissen som man inte har åtkomst till att titta på. Vill man ha sina bidrag hemliga är det väl enklast att inte skicka in dom. :-)

Gilla sa...

Välkommen till Helsingborg

Åke sa...

Jag håller med Jah Hollis här i hans kommentar, dessutom vill jag tillägga att jag klickat in på allas bidrag, och har ni inte fått något skrivet är det för att det inte går att kommentera helt enkelt. Ni har valt bort den funktionen, dvs. Jag kan inte välja min identitet. Två deltagare skrev jag ett personligt mail till och gick via den vägen.