söndag, april 29, 2012

Fototriss del 175: Text i bild


Välkommen till den 175:e omgången av Fototriss!

VECKANS TEMA...
... är TEXT I BILD. Den här veckan är det alltså text och ord som ska vara den röda tråden som håller samman era fototrissar. Ser ni er omkring finns orden överallt, låt dem finnas med på ett eller annat sätt i era bilder, tydligt eller mer subtilt.

När jag sitter här nu inser jag vad spännande det skulle vara att samla alla ord som dyker upp i fototrissarna denna omgång och sätta samman dem till en text! Det skulle kunna bli en intressant berättelse, lite som det här med kylskåpspoesi som var populärt ett tag, fast i betydligt större omfattning. Det finns kanske någon frivillig här som älskar ord lika mycket som bild och som antar utmaningen att skapa något av alla trissorden? Det är bara att sätta igång i så fall =)

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 175: TEXT I BILD


 
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

9 kommentarer:

Annemor sa...

Mormor har lagt inn sin triss. Takk for at du holder det gående.
Ha en nydelig helg.

Birgitte sa...

Hej jeg prøver at lægge et link ind men det vil ikke lykkes??

Maria Lundmark Hällsten sa...

Roliga teman du kommer på, gillas skarpt :)

KajsaLisa sa...

Kul att vara igång igen på Söndagarna.

Monica S Engell sa...

Enig med Mormor,- takk for at du holder det gående med morsomme tema:)
Super søndag til deg:)

Jah Hollis sa...

För första gången på länge är jag med. Men jag lär inte hinna titta på alla andra bidrag, som jag gjort tidigare. Tyvärr.

frankom lån sa...

Tak for det morsomme tema. Glæder mig til at se resultatet.

jessica sa...

Var inget förra veckan och veckan innan missade jag, men nu så! =)
http://publishme.se/2492879/entries/article/162952727/

Veiken sa...

Bättre sent än aldrig! :)