söndag, april 15, 2012

Fototriss del 174: Fyrkantig (tävling)


Välkommen till en ny omgång av Fototriss! Den här veckan är det dessutom tävling och det ni tävlar om är presentkort från Coolstuff.

TEMAT...
... är FYRKANTIG. Vad hittar du för fyrkantiga motiv? Det ska du visa med tre bilder i en Fototriss!

TÄVLINGEN
Tävlingen pågår fram till tisdag klockan 19.00. (Du kan dock vara med utom tävlan hela veckan som vanligt) För att delta i tävlingen ska du länka till denna sida hos Coolstuff: http://www.coolstuff.se/Presenter i ditt Fototrissinlägg. Då har du chansen att bli en av åtta finalister som sedan gör upp om priserna i en omröstning. Och vilka de åtta lyckliga blir, det avgör gästdomaren Veronica som vann förra tävlingen.

VINSTERNA
är tre presentkort från Coolstuff:

1:a pris värde 1.000 kr
2:a pris värde 500 kr
3:e pris värde 300 kr

REGLERNA

  1.     Som vanligt gäller det att visa 3 bilder på temat i din blogg/hemsida.
  2.     Länka till denna sida hos Coolstuff http://www.coolstuff.se/Presenter
  3.     Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  4.     Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
(Om du inte länkar enligt punkt 2 ovan deltar du i veckans Fototriss utom tävlan.)

Lycka till med trissande och tävlande!

Hälsar Helena på Bildbloggerian


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 174: FYRKANTIG


18 kommentarer:

Anitas Blogg - Malta sa...

Nu är mitt bidrag inlagt från Malta. Önskar alla bloggare en vårig helg ;-)

Anonym sa...

Jag vill inte tävla, men deltar i fototriss ändå.

Milla sa...

Så skoj med tävling... ;0)

Anneli - A'la Foto sa...

Det står TYDLIGT i instruktionerna att man ska länka med DIREKTLÄNKEN här men väldigt många struntar i det och bara länkar till deras fototrisskategori!

De som gör det kanske inte vill ha kommentarer????????

Förlåt mitt lilla arga utfall men jag tycker att det är en tydlig instruktion så varför kan ingen följa den? Är det för att man ska kunna vara snabbast med inlägget när klockan slår midnatt?

Men...jag tar det hädanefter som att de som har det så inte vill ha kommentarer utan bara vill visa upp sina bilder och då är det för mig okej. Men jag tycker ändå att man kan följa de ytterst få men enkla reglerna!!!!!!!!!

Ha en fin söndag!

Sachiko sa...

För min del blev det fyrkantiga nattmotiv som jag plåtade nu inatt.

Annemor sa...

Det er godt du holder stand.
Koselig med triss.

RosMari sa...

Mitt triss kommer fra en liten landsby i Frankrike... Ha en fin søndag! Klem fra Rosen

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Reultat av en kall och blöt men uppfriskande skogspromenad. Det blev en riktig skrotsamling.
Ha det jättebra!
Ulrika

Erik Semlan sa...

Intressant ämne, kan varieras mycket!
Nu finns mitt bidrag uppe. :-)

Axart sa...

Bra tema och roligt att återigen trissa, har lite problem med min länk, verkar som att sista delen fallit bort. Men har lagt in en ny, hoppas det funkar,

Ax

Misswhatsit sa...

Trevligt med alla spännande idéer till temat. Jag hade först lite svårt att hitta något fyrkantigt. När jag väl hittade det konsumerade jag en stor del av det till lördagens hockeymatch:)
Ha en fin helg!

Charlotta sa...

Svårt tema denna gång. Nu ska det bli kul att se hur fantasifulla alla andra har varit. :)

Sussie sa...

Förstår inte riktigt hur jag ska göra för att vara med i tävlingen. Hur gör jag för att få med min länk hos Coolstuff? Någon som vet..jag har länkat till dom och även hit i mitt inlägg.

Kram
Sussie B.

http://pyssligasussie.blogspot.se/p/fototriss.html

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Hej Sussie! Det enda du behöver göra för att tävla är att länka som du gjort, dvs länka hit och länka till Coolstuff i ditt inlägg.
Mvh
Helena

Sussie sa...

Hej Helena

Tack för ditt svar....jag har länkat som jag ska men ändå kan jag ej hitta min sida hos Coolstuff där dom andra står. Är lite orolig för att jag ej är med i tävlingen, fast jag gjort det man ska.

Kram
Sussie B.

Gbgmamman sa...

Äntligen är jag med igen! kul med tävling. Ser inte min länkning hos coolstuff, men vet tror att jag gjorde rätt iallafall. :)

Ha det bäst alla!

Tinezza sa...

Jag missade att man skulle gå in på coolstuff och lägga sin länk också. Jag la bara länk på bloggen :-(

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Till er som undrar om länkarna som syns hos Coolstuff, så är det inget som påverkar om ni är med i tävlingen eller inte. Som jag skriver är det enda ni ska göra för att tävla är att länka hit samt till Coolstuff i era trissinlägg. Har ni gjort det, var ni också med i tävlingen.

De länkar ni ser hos Coolstuff genereras automatiskt och det är de bloggar som både pingar Twingly och länkar till en Coolstuff-sida som dyker upp där. Det har alltså ingen direkt anknytning till tävlingen.