lördag, november 01, 2014

Fototriss del 279: Ljus & mörker

Trevlig allhelgonahelg! Först vill jag påminna om att det är omröstning i tävlingen just nu. Har du inte redan röstat på din favorit av de åtta fina finalisterna, så har du på dig fram till söndag kväll. Till omröstningen.

VECKANS TEMA...
... är LJUS & MÖRKER. Ett tema som jag tänkte kan passa bra så här i höstmörkret och ljuständartider. Här kan ni tolka temat på flera olika sätt och ni kan ha med både ljus och mörker i samma bild eller så delar ni upp det i de tre bilderna.

Ni kan som vanligt även vara med på Instagram också.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 279: LJUS &MÖRKER

2 kommentarer:

Spanaren sa...

Jag ser och noterar många vackra bilder men ... på vissa ställen så kan jag inte lämna en kommentar *bra att veta*
/kram

Maria LENN Thunholm sa...

Jag tillät mig att inspireras av temat, ett tema som passar mig.

http://quedemesphotos.blogspot.fr/2014/11/triple-de-photos-lumiere-et-noir.html