lördag, oktober 18, 2014

Fototriss del 277: Trappor

Välkomna till en ny omgång av Fototriss! Från förra veckans höstiga tema tar vi oss vidare till något helt annat, men ändå inte. Veckans tema fanns faktiskt med på temabilden även då.

VECKANS TEMA...
... är TRAPPPOR. Jag tycker om att fotografera trappor själv, man kan få till spännande perspektiv och vinklar och nu tycker jag att ni också experimenterar er fram till veckans bilder och ser vilka trappvinklar ni gillar bäst.

Själv planerar jag att fotografera italienska trappor, då jag kommer befinna mig lite längre söderut i några dagar. Någon dator kommer jag inte ha med mig på resan, så det här inlägget är schemalagt och jag hoppas allt kommer fungera som det ska!

Var gärna med i Fototriss på Instagram också, där ni kan lägga upp bilder under hela veckan på samma tema som i bloggen.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 277: TRAPPOR


4 kommentarer:

Anonym sa...

Finfina trappor i din bild idag.

Christer Holm sa...

Gillar den bilden helt klart , den är grym....

Scaniatjejen sa...

Jättesnygg bild!

Freja sa...

Wow, vilken läcker trappa du hittat!