söndag, juli 06, 2014

Fototriss del 267: Så här ser det ut där jag är


Välkomna till en somrig omgång av Fototriss! Innan vi drar igång vill jag bara förvarna om att nästa vecka blir den sista omgången av Fototriss på några veckor, eftersom jag låter trissen ta ett sommaruppehåll därefter.

VECKANS TEMA...
... är vårt återkommande årstidstema SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Det är sommar och jag vill att ni visar hur sommaren ser ut hos er just nu - sol och blå himmel eller regn och rusk. Inga arkivbilder denna gång, utan nu är det nytaget som gäller.

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, direkt till detta inlägg
  3. Skriv in direktlänken till ditt inlägg i formuläret nedan
Lycka till!


Välkomna också att följa och delta i @Fototriss på Instagram! På Instagram finns igen begränsning i antalet bilder du kan lägga upp, utan se det som ett komplement till bloggutmaningen, där du kan låta inspirationen flöda hela veckan.

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 267: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR, DEL 24

2 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Mina bilder är tagna inte långt från din banner. Du skall få ett tips av mig i helgbilden i morgon var du kan fota den vyn om vi tänker oss Katarinahissan plus 30 meter upp till ungefär.

Freja sa...

Ditt foto ser retro ut!