söndag, januari 26, 2014

Fototriss del 245: Kontraster


Välkommen till en ny omgång av Fototriss!

NÄSTA TEMA...
... är KONTRASTER. I min bild ovan handlar det om mörkt och ljust, svart och vitt - vilka kontraster finns i dina bilder? Det behöver ju inte vara färgkontraster, utan kontrasten kan lika gärna handla om andra sorts olikheter. Lyxigt/enkelt, ung/gammal, lång/kort och så vidare. Så tänk kreativt!

REGLERNA
  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Anmäl dig genom att skriva direktlänken till din Fototriss i formuläret nedan
Lycka till!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 245: KONTRASTER

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Gammelsmurfen sa...

Fråga till "Fruntimmersbloggen": varför är jag "banned"? Varför deltaga i fototriss om man inte ger tillträde till alla? Är du säker på att jag har gjort fel? Har DU fel inställningar?
Finns fler där man möts av "You are banned" där jag ställer mig väldigt frågande till varför, eftersom jag ALDRIG skriver nervärderande eller dumma saker.