söndag, november 18, 2012

Fototriss del 198: Linjer

Välkomna tillbaka till en ny Fototrissvecka!

VECKANS TEMA...
... är LINJER. Horisontella linjer, vertikala linjer, diagonala linjer - det är vad Fototriss handlar om den här veckan. Linjer kan vara viktiga när det handlar om bildkomposition, och exempel på bland annat användning av leading lines kan ni till exempel se här. Så låt linjerna vara med när ni komponerar era bilder och slutresultatet ser jag fram emot att se i era trissar!

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Lycka till med trissandet,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 198: LINJER



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej.
Störtande linjer i T-banan....

Det blev fel på mitt inlägg
Nr. 11 kan tas bort, men nr 27 är ok.
Ha de bra

Hasse A Norge

Anita - Malta sa...

Fel hos mig också ! 35:an, Anita-Malta kan inte visas. Har två inlägg som blev tre. Tokigt !! Som att stå i rulltrappan och få svindel som på din fina bild med mängder av linjer. Kul att du håller oss igång så här vid midnatt och hela söndagen för att kika på alla andra.

penny sa...

Vilken trevlig logg, här vill jag vara med :) Skriver in mig när jag gjort ett inlägg :)