söndag, juni 17, 2012

Fototriss del 182: Träd


Välkomna till Fototriss hundraåttioandra omgång! :) Regnet öser ner utanför fönstret när jag skriver det här, jag hoppas ni har ett bättre fotoväder så att ni kan ta fina bilder till veckans tema.

VECKANS TEMA...
... är TRÄD. Jag vill se stora träd, små träd, grenar, bladverk, stammar - fotografera på och välj ut tre av bilderna till en trädtriss!

REGLERNA

  1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
  2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
  3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
 
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 182: TRÄD 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
 

8 kommentarer:

Annemor sa...

På plass, takk for at du holder i gang.

Eva Trillian sa...

Träd var det här :)
Hoppas din sommar börjat bra!

Maria Karlsson sa...

Träd var ett bra tema,gillar träd och fotar med gärna ur alla vinklar och vrår.Tack för att du ger mig inspiriration varje vecka!

Cina sa...

Nu är mitt trä bidrag upplagt..

Catta sa...

Mitt första bidrag här men förhoppningsvis blir det fler.

Ninnie sa...

Va roligt med träd som tema! Träd är så vackra, visste inte vilka jag skulle välja, har så många trädbilder!

Sofie "EmoSuss" sa...

Första gången för mig i denna tävlingen. ^^ Skoj! :)

mrs.columbo sa...

i love trees, and so i show them on my blog for you! lots of beautiful photos here!