söndag, november 27, 2011

Inramat och klart!

Då har vi tre medaljörer i tävlingen med tema inramad! En bit över 200 personer har röstat och efter en jämn inledning var det tre av finalisterna som drog ifrån och dessa tre står nu på prispallen. Flest röster av alla fick den vackra bröllopstrissen och vi säger grattis till...


Grattis! Du har vunnit ett presentkort värt 1.000 kronor hos Coolstuff.

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Tvåan får ett presentkort värt 500 kronor och trean ett presentkort värt 300 kr hos Coolstuff. Grattis till er två också!




Mer kommer...
En sista chans att vinna priser från Coolstuff kommer nästa söndag, då jag arrangerar den tredje och avslutande tävlingen i samarbete med dem, välkommen åter då! Men redan nu kan jag teasa om att det veckan därpå är dags för stor säsongsfinal i Fototriss och då har jag ordnat finfina priser till er! Sen är det sluttävlat för i år och ni ska få vila upp er :)

Hälsningar

6 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

OJ OJ OJ vad glad jag blev nu! Detta var så helt otippat så det är inte klokt! Trodde aldrig jag skulle vinna så varmt tack alla ni som röstat på mig och mina vackra brudpar! :O))

Och tack Helena. Ser fram emot mäjlet! :O)

Jan Helleberg sa...

Ett stort grattis till dig. :)

Kerstin: sa...

Grattis till dej Anneli-A´la Foto!

Och ett jättestort tack till alla er som rösta mej till en silverplats!! Vilken fin start på veckan!

Madeleine sa...

Grattis! Värdiga vinnare!! =)

reneesfotoblogg sa...

Stort Grattis till Anneli och Kerstin och tusen tack till alla som röstat!
OCH SETT STORT TACK TILL HELENA SOM JOBBAR MED DET HELA!

Brisbane Wedding Photography sa...

Congratulations to the winners. You all deserve it for the job well done.