söndag, juli 04, 2010

Fototriss del 101: Avvikande

Ny söndag, ny omgång av Fototriss, den 101:a i ordningen!

OMRÖSTNING
TILL SÖNDAG KVÄLL
Fram till söndag kl 22.00 är omröstningen öppen i jubileumstävlingen. 10 finalister tävlar om tre fina priser från Photowall. Vem tycker du har tolkat temat 1, 2, 3 bäst? Rösta här >> .

VECKANS TEMA
Så, när ni röstat är det dags att ta tag i veckans tema som är AVVIKANDE. Det ska bli kul att se vad ni hittar som avviker från något, tänk fritt och fota gärna nytt!

REGLERNA ÄR SOM VANLIGT
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

För mer information om Fototriss och reglerna - läs här eller i högerspalten.

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

Deltagare i Fototriss del 101: Avvikande
  • Theme of the week is DEVIANT/DIFFERENT
  • Fototriss = show 3 photos on the given theme, then sign in to Mr Linky below. For more information in english, CLICK HERE

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

PS. Ni kommer väl ihåg att jag numer talar om vilket veckans tema det blir varje lördag förmiddag.
Så är ni nyfikna och vill förbereda ska ni titta in här då.


12 kommentarer:

PBC sa...

Chec out my photos HERE and see if you can find the odd one out :).

Also, tomorrow is monday and that means a new week of photo challenges at www.weekdayphotos.com, as usuall the themes are:

Monday - Creative Colors (next weeks challenge is WHITE)
Tuesday - Macro (open theme)
Wednesday - 2 of a kind (next weeks theme is ANALOG - DIGITAL)
Thursday - Urban (next weeks theme is LIGH POST)
Friday - Sunset (open theme)

Check it out and hopefully ill see you on Weekday Photos, have a great sunday!

snabbisen sa...

Bra blogg med roliga teman. Jag kommer definitivt delta igen.

Alfredo Larosa
http://snabbisen.blogspot.com/

Axart sa...

Jag tackar för ett bra tema. Passade mig som handen i handsken.
Lite svårt att välja bland allt avvikande jag har bara.

Ax

Tobias sa...

Tjusig bilder!

Marita sa...

Hej! Jag deltar för andra gången. Jag tycker att det är jätteroligt att kolla vad andra har lag upp som sina tre bilder och hur de har tolkat temat.
Hälsar Marita NR

Helena sa...

Snyggt foto som vanligt! Nu känns det som man verkligen är fast i detta trissande, verkligen roligt och beroendeframkallande ;-)!

munamaj sa...

Bra bild på temat. Fick ta en funderare. Av mina tre bilder är de två första arkivbilder från i maj, den första, och den andra midsommaren i år.
Ha de fint/Ulla

Jah Hollis sa...

Det satt långt inne, men i går kväll cyklade jag ut och fotade.
I dag lade jag in bilderna.

Gbgmamman sa...

Äntligen fått tummen ur! =)

Maria C. Dunder sa...

nuså har jag äntligen fått in mitt bidrag. =)

Erik "Semlan" sa...

Så blev det en triss till slut. Bara kvarten kvar till helt ny fototriss. Men jag har sett det nygamla temat, kanske kan det bli färska foton från söndagspromenaden? Mina avvikande foton är i alla fall uppe nu. :-)

IsCelina sa...

Oj, länkade under fel Fototriss nu! Nr 77 kan tar bort... :)