Hej alla! Tyvärr fungerade inte schemaläggningen av det här inlägget, jag är jättelseden för att ni fått vänta!! (och typiskt nog för er tog det extra lång tid innan jag upptäckte det eftersom jag hade sovmorgon just idag, till skillnad från igår när min käre son väckte mig kl 04.40...) Nu är vi dock igång, så varsågoda att börja länka! :)
VECKANS TEMA...
... är SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Fyra gånger per år kör vi det här temat, varje årstid dokumenteras och nu är det hösten 2012 det handlar om. Hur ser det ut hos dig just nu? Är grenarna bara på träden eller lyser det av höstfärger? Är det frost i gräset? Har du varit ut i svampskogen kanske? Visa med tre färska bilder hur det ser ut, här och nu.
Vill ni spana på bidragen från någon av de 15 tidigare gångerna vi kört temat kan ni klicka på den här länken.
REGLERNA
- Visa 3 bilder på temat i din blogg
- Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
- Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan
: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 193: SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR
Läs även andra bloggares åsikter om Fototriss, foto, fotoutmaning, höst












