lördag, oktober 06, 2012

Nästa tema

Oktober månad är av tradition en rosa månad eftersom Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj pågår då. Jag har också uppmärksammat det några gånger här i Fototriss och haft insamlingar som ni bidragit till på ett fantastiskt sätt, tack! I år har jag ingen egen insamling, men det kom ett mail från Charlotte som tyckte jag skulle uppmärksamma Rosa Bandet i Fototriss - så naturligtvis gör jag det!

NÄSTA TEMA...
... blir därför ROSA. Låt den röda tråden i era trissar vara rosa och glöm inte bort att hjälpa Cancerfonden i kampen mot bröstcancer!

Läs mer om hur du kan bidra här >>

Fototriss rosa vecka börjar i morgon söndag och omgången startar som vanligt så snart klockan slagit tolv i natt!

Hälsningar
Helena

3 kommentarer:

anemonen sa...

Fint att du tar den här omgången i Rosa bandets tecken. Själv har jag bidragit och även minsta krona är värdefull. Trevlig helg.

Ninnis sa...

Ett alltid lika behjärtansvärt ämne...=)

Klart man vill vara med !!!

Kram Ninni

Carre Vestring sa...

Då trissar vi rosa för bröstcancerfonden :)