söndag, oktober 07, 2012

Fototriss del 192: Rosa (för Rosa Bandet)

Välkommen till en ny omgång av Fototriss! Det börjar nästan bli tradition att vi trissar för Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj i oktober och det är inget undantag i år.

VECKANS TEMA...
... är därför ROSA. Låt den röda tråden i era trissar vara rosa och glöm inte bort att stödja Cancerfonden i kampen mot bröstcancer!

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Trissa lugnt,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 192: ROSA


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

13 kommentarer:

Tinaspicture (tinezza) sa...

Shit !! Här har man skaffat sig en ny fotoblogg och så finns det ingen permalink !!! Tills jag kommit underfund med problemet får ni klicka på kommentarer om ni vill säga något snällt eftersom kommentarsfältet inte syns direkt. Attans !!

KajsaLisa sa...

Den här omgången var svår, hittade varken motiv eller rosa bilder, men det blev en variant på det i alla fall.

Katarina sa...

Bra tema idag - cancerforskningen behöver allt stöd den kan få.

Stare Ström sa...

Trevligt initiativ! Söt bild du visar!

krulli sa...

Svårt när jag valde att inte göra det enjelt för mig med blommor eller solnedgångar :) Men det gick. :)

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Bra tema, allt stöd behövs!
(Kan man få önska sig ett regnigt tema nästa helg? Då får vi kanske en solig helg ;-))
Ha det bra!

Anonym sa...

Hur hittar man och får in den jättefina bannern som t ex "Ormbunke" (21) och Eva Trillian (22) använder - den som lyder "Fototriss fotograferar ROSA..."?

Annemor sa...

Mitt rosa bidrag er her.
Og takk for vertskap, alltid like morsomt.
Nydelig bilde av rosa på banneret.

Anonym sa...

Trevligt med rosa tema, det blev rosa blommor från mig.

Nena sa...

Rosa är svårt - om man inte vill fota blommor :)

Min triss ser lite annorlunda ut.
Upp till kamp!

Nena

Seraphinas Phantasie sa...

A wonderful idea: a soft color against cancer. Marvelous !

CAMILLA FOTO sa...

Jätte bra tema! All cancerforskning behöver stöd och borde uppmärksammas med.
Första gången jag är med i foto triss men det är en rolig och bra ide.

Vicky M sa...

vilket kul tema! älskar rosa. ska fixa bildr strax :)

Tänkte sålänge tipsa om en ny tävling jag har i bloggen där man kan vinna ett Marc Jacobs halsband :)
http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2012/10/vinn-marc-jacobs-halsband.html