söndag, september 02, 2012

Fototriss del 187: Blad


Välkomna till en ny omgång av Fototriss!

VECKANS TEMA...
... är BLAD. Det finns flera olika betydelser av ordet blad och tolkningen är fri som vanligt. Trissa på!

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 187: BLAD



Läs även andra bloggares åsikter om ,

14 kommentarer:

Anni sa...

Mmm, tänkte också på bokblad. Men ändrade mig. Ska bli spännande att se hur trissarna ser ut denna gång - som alltid!

Unknown sa...

Morrn.
Mina bilder uppe.
Men det är något krull, med deltagarlistan...
Det ska väl stå 187 Blad. ?
Men det står 186 Stenigt.

Ha de bra

Hasse A Norge

Anki sa...

Spännande tema den här gången... eller som alltid :)
Gillar din tolkning - vackert foto på vackra blad.

Annemor sa...

Takk for vertskap, mine bilder er på plass.
Mormor

Charlotta sa...

Bokblad eller växtblad, det borde ju vara enkelt att fixa en triss, men det blev ändå en utmaning. Det svåra visade sig bestå i vad man ska välja av detta överflöd.

Önskar dig en riktigt skön söndag.

jacglenphoto sa...

Kanoninlägg är det måste jag säga - många har dock att man måste logga in eller ansluta sig på olika sätt för att kunna kommentera - snälla om ni kan ta bort den funktionen om ni kan , jag har tex försökt att kommentera vissa och det funkar helt enkelt inte , mycket synd när man faktiskt vill tala om hur bra det är ...

Ha en underbar Söndag ..

Moa sa...

Hej Hej.. då var mitt inlägg uppe.. =) Blad är bland det finaste som finns/Kram Moa

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Tack för ett nytt roligt tema!
Ha en skön söndag!

Ninnis sa...

Nytt för mig...känns spännande...=))

Kram Ninni

Erik Semlan sa...

Det har dröjt lite. Men nu har jag lämnat in. :-)

Paul Crnic sa...

Fixat dagens triss

Unknown sa...

Kul tema med mängder med bilder att välja på!! Ser fram emot nästa utmaning!!

Gilla sa...

Nu har jag trissat för den här veckan. Det var verkligen ett roligt uppdrag.

Taklyftet sa...

Första gången jag är med och deltar och förhoppningsvis blir det fler gånger. En enloge till dig Helena att du orkar dra i det och hållt på så länge.