lördag, oktober 26, 2013

Nästa tema

God morgon, här kommer ett musikaliskt tema att sätta tänderna i!

NÄSTA TEMA...
... är EN LÅT. Med det menar jag att ni ska låta era tre bilder symbolisera en låt. Tänk på en låttitel eller en textstrof ur en låt och sen ska dina bilder knyta an till detta. Det kan också bli en gissningslek som bonus i denna trissomgång, för ni kan ju försöka gissa vilken låt det handlar om när ni tittar runt på varandras trissar. Så kom ihåg att även skriva vilken låt du tänkt på när du satte ihop din triss.

Jag hoppas det här blir ett inspirerande tema!

Välkommen åter när omgången startar vid midnatt!

Hälsningar Helena

6 kommentarer:

Annette sa...

Vilket roligt tema! Min triss är förberedd - nu ser jag fram mot att se alla andras trissar! Trevlig helg allesammans!

Nacka 144 sa...

Vilket kul tema :) Nu har jag bara två kvar att välja på :)

Tomtan sa...

Jätte kul!!!!!

Axart sa...

Härligt tema!
AX

Marie Johansson sa...

ta gärna bort mina missluckade försök till länkningar...Mvh MarieJohansson :-)

Jah Hollis sa...

Det låter ju som temat för alla (nästan) mina Instagrambilder som har namn efter låttitlar. :-)