söndag, oktober 20, 2013

Fototriss del 235: Rosa (för Rosa Bandet)


Välkomna till en rosa omgång av Fototriss! Det här blir fjärde året som vi trissar för Rosa Bandet och jag hoppas på många deltagare som sprider budskapet vidare.

VECKANS TEMA...
... är ROSA. Låt den röda tråden i era trissar vara rosa och glöm inte bort att stödja Cancerfonden i kampen mot bröstcancer!

REGLERNA
1.Visa 3 bilder på temat i din blogg
2.Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3.Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsningar
Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 235: ROSA

Läs även andra bloggares åsikter om , ,  

4 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann! Aner ikke hvor lenge siden sist jeg har deltatt på Fotoriss, men Meta oppfordet alle bloggere å lage et bidrag, så her er mitt ;:OD) Lenken var klar...

Laura sa...

Vad trevligt med rosa utmaning :)

Lena sa...

Många blommor i veckans rosa triss :)

Veiken sa...

Någon kommenterade nyss min hösttriss och den kommentaren hamnade bland flera andra i skräpposten. När jag tömde såg jag att det var ett mejl från någon av er! VEM var det. Snälla
jag vill veta så att jag kan kommentera och försöka rätta till så den adressen inte hamnar i fel korg nästa gång! HJÄLP!