lördag, oktober 05, 2013

Nästa tema

Dagarna rusar iväg och nu är det redan dags för ett nytt tema i Fototriss!

NÄSTA TEMA...
... är STILLHET. Inspirationen till det temat fick jag eftersom jag i skrivande stund är på väg till Yasuragi Hasseludden, där jag ska njuta av ett dygns lugn, stillhet och avkoppling. Välbehövligt efter en stressig tid och när jag kommit hem därifrån hoppas jag få njuta av detsamma i era bilder också!

Dela med er av era tolkningar av temat och var med i veckans omgång av Fototriss, som i vanlig ordning drar igång så snart lördag övergår i söndag.

Välkomna åter!

Hälsar Helena 


3 kommentarer:

Monkan sa...

Njaaa, om jag ska tänka på Hasseludden så blir det helt annat än stillhet i mina bilder... I deckaren jag just läst ut skedde ett antal (=måååånga) mord där :) Men mördaren är infångad nu så det ska inte vara nån fara längre ;) Hoppas du får en toppendag där.

Annette sa...

Roligt tema! Jag har faktiskt två olika bidrag klara, ett litet stämningsfullt med bilder från arkivet, ett med bilder jag fotade i dag för just det här temat. Gaaaanska skruvade bilder... Vi får väl se vad ni andra tycker... ;)

Stare Ström sa...

Ser riktigt japanskt ut! Säkert en skön upplevelse. Hoppas du njöt!