söndag, september 08, 2013

Jubileumstävling - Fototriss fyller fem!


Välkomna till jubileumstävlingen då vi firar Fototriss fem år! Jag är glad över att kunna presentera Ving som samarbetspartner igen och 5-årsjubileet till ära kommer vinnaren att kamma hem 5.000 kronor i resepresentkort.

VINSTEN
1:a pris är ett presentkort värt 5.000 kronor hos Ving
2:a pris är ett presentkort värt 1.000 kronor hos Ving
Ev vinstskatt betalas av vinnaren.


TÄVLINGSTEMAT...
... är SMULTRONSTÄLLE. Vilket är ditt smultronställe? Berätta med tre bilder och gärna några ord och var med i den här jubileumsomgången.

Kanske finns ditt smultronställe bland någon av de drygt 30 cityresor som finns i Vings utbud? Gå in på http://www.ving.se/weekend och välj en av de städer som presenteras där och som du sedan länkar till i ditt trissinlägg, t ex http://www.ving.se/forenade-arabemiraten/dubai-city

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på tävlingstemat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i formuläret nedan
4. Länka till valfritt resmål ur Vings city- och weekendutbud. Länkar du inte enligt punkt 4 kan du inte vara med och tävla om presentkorten.
Läs mer om Fototriss här.

TÄVLINGEN
Tävlingen pågår från söndag kl 00.00 fram till torsdag 12/9 kl 20.00. När tävlingen stängts kommer åtta finalister att utses av gästdomarna Karoleen och Lotta och sen blir det omröstning här i bloggen där ni röstar fram en vinnare.


Lycka till allihop!

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 229: SMULTRONSTÄLLE
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

12 kommentarer:

Anita - Malta sa...

Åter Grattis till 5-årsjubileet ! Liite knepigt var det allt att finna "mina" Smultron ;-)
Ser ut som Dubai hos dig !

Rantamor sa...

Grattis till dom fem åren, du är så uppfinningsrik med dina teman.
Idag var det ju hur lätt som helst för mig, svårigheten var att välja mellan alla många foton som jag har från mitt smultronställe.

Grattis och ha d gott.

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Grattis till 5 år. Är glad att jag hittade hit för ett tag sen. Riktigt roligt med alla teman och klura ut bilder som passar till. Jag är fast och hoppas på 5 år till :-D

Freja sa...

Grattis till de fem åren! Kul med tävling!

Lotta sa...

Hej, nu är jag hemma och du får gärna ta bort nr 70 för det blev helt fel...Om du fortfarande vill att jag ska vara med så är min mejladress
lotta.birgersson@aries.vokby.se

Jah Hollis sa...

Lite märkligt att somliga deltagare har något slagt spamfilter som gör att man inte kan kommentera. Då bli det heller inga kommentarer från mig. Sorry.

Jah Hollis sa...

Jag ska väl också passa på att gratulera till de fem åren. Men jag har drabbats av märkliga fenomen just nu, bilder som inte visar sig när trissbidragen öppnas och bidrag som inte går att kommentera. :-(

Daniela Augustka sa...

Hi Helen, I want to apologize, but when registering on this topic I accidentally published the wrong link - I order 50 number. Now I address my article was corrected.
Sorry!

Jah Hollis sa...

På inlägg nummer 40 blir mina kommentarer stoppade som spam. :-(

Sanna sa...

Stort grattis till 5 års jubileumet!

Kram Sanna

Anni sa...

Grattis till de 5 åren - det är minsann ingen liten bedrift du gjort under dessa år!

s p i n d e l t j e j e n sa...

GRATTIS till 5 år!!

Vilka härliga triss alla har! :D