söndag, september 01, 2013

Fototriss del 228: Svart

Välkomna tillbaka! Augusti har övergått i september och vi går mot mörkare tider, då passar väl veckans tema extra bra idag. Tack för tematipset Åke!

VECKANS TEMA...
... är SVART. Hur visar ni upp det svarta i era bilder? Jag ser fram emot att surfa runt och se alla svarta fototrissar!

 REGLERNA
1. Visa 3 bilder på temat i din blogg
2. Länka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Skriv direktlänken till dina trissbilder i MrLinky-formuläret nedan

Hälsningar,
Helena


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 228: SVART
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

5 kommentarer:

Carre Vestring sa...

En liten svart triss då :)

Jah Hollis sa...

Ja, då är jag med i höstens första Fototriss: Svart. Svart är det på himlen här utanför också, ackompanjerat av ett höstregn.

Kicki sa...

Lätt att hitta svarta saker hos mig men jag gick ut!

Annemor sa...

Jeg var i svart humør, men så var nettet oppe en stund :)
Mormor

Smootchie sa...

Nice, jag blev den 100:ade Fototrissaren denna veckan!!