söndag, oktober 23, 2011

Fototriss del 154: I köket

Visst är det så att köket ofta är hemmets hjärta? Och just dit ska du bege dig med kameran denna vecka. Välkommen till en ny omgång av Fototriss!

Men innan vi sätter igång med veckans trissande vill jag berätta att så här när julen faktiskt närmar sig, kommer jag att ha en tävlingskampanj tillsammans med Coolstuff. Det kommer att bli tre tävlingar och den första redan nästa helg. Så håll utkik här för mer information om tävlingarna och chansen att vinna fina priser med era Fototrissar!

VECKANS TEMA...
... är I KÖKET. Hur väljer du att med tre bilder åskådliggöra temat? Köksredskap, kryddor, middag i glada vänners lag, matlagning, skumbubblor i diskbaljan? Temat är oändligt!

REGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka direkt till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena på Bildbloggerian

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 154: I KÖKET

Show 3 photos on the given theme, this week it's IN THE KITCHEN.
And don't forget to link back to Fototriss!

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,  

16 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn.

På 2 (TVÅ) minuter 28 deltagare....

Kan det vara rekord?

Min triss är på webben för allmänt beskådande.

Ha de bra.

Hasse A Norge

Tina´s PicStory sa...

thanks for hosting! have a great sunday :)

Jah Hollis sa...

Ett veckotema som dessvärre inte faller mig riktigt i smaken (oj!). Lägg därtill lite tidsbrist och allmän oinspiration så får ni mitt bidrag.

Peter sa...

Det var ju roligt det här så jag fortsätter :)

Nukke sa...

Klockan är 10:30 och så många deltagare redan här !!!! Hoppas folk har tid också kommentera bilder. Fototriss är nog en av mest inspirerande fotoutmaning !

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Jisses vad många sitter uppe på natten. Jag oxå, för att komma in först :)
Så nu är det målet uppfyllt och jag kan nana om lördagar hädanefter.
Ska bli kul och se andras köksfoton under kommande vecka.
Go helg på er alla fototrissare

Anna-Lena Beckman sa...

Kul medf trissande. brukar hålla mig ute men för en gångs skull blev det en blogg iniifrån mitt hus..

4U2 sa...

Lite intimt detta, tycker mig dock ha funnit ett sätt att kunna delta men hoppas nästa veckans temat blir mer opersonligt ;)
Trevlig dag önskas!

Hanna sa...

Roligt tema bli kul att ta en titt in i köken.

agnetha sa...

Oj då här var det proppfullt redan!Populär Blogg det här.
Tre foton från mitt kök är inte särskilt intressant. Jag är inte riktigt sams med det och skulle om det vore möljligt vilja riva ut hela rasket och sätta in ett nytt. Dessvärre är det en utopi då jag aldrig vinner på varesig lotto eller postkod.
Istället lägger jag in Långehoppe Hares kök i Lilla Svingelskogen. Dit brukar jag och mina barnbarn åka på några utflykter varje sommar. De tycker det är jättekul att leka runt där...............
Välkomen in och ta en titt!

Sladdertackan sa...

Kul blogg! Jag fotar inte så mycket, men ibland så ....

L I S A♥ 12år- Hoppyfotograf sa...

Go'kväll! förlåt för detta "spam" men jag hittade din blogg via "blogtoplist" i kategorin bildbloggar, och därför undrar jag om du vill vara med i min foto-tävling och bli länkade för mina 300 besökaren? Kika in här:

http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/foto-tavling.html#comment

/kram, Lisa ♥

Hällan Visningsträdgård/Ulrika sa...

Ingenting är omöjligt!Tänkte mig utåt, men gick inte ut.
Ha det bra!

veiken sa...

Lite tänk innan det blev en triss!
Lite från köket blev det i alla fall! :)

Me and my dark secrets sa...

Den här gången är jag med!

Ingrid Andrea sa...

Sånn. Da har jeg nettop postet mitt første innlegg her på Fototriss:))

Ha en fin dag