lördag, juni 18, 2011

Nästa tema

Ett par omgångar till hinner vi med av trissen innan jag tänker semesterstänga här i några veckor. Jag behöver ta en välbehövlig semester från Fototriss för att komma tillbaka igen med nya friska tag.

NÄSTA TEMA
Det tema ni ska ta er an denna vecka är ett som jag tycker passar bra in i dessa försommartider med skir grönska. Det är nämligen just ordet SKIR ni ska tolka med era tre bilder och kvinnan bakom det temat är vår senaste vinnare Mammakero. Tack för det! Men det är ju annat än grönska som kan vara skir, så lås er inte vid mitt exempel nu utan tänk vidare :)

Hälsningar
Helena

~ ~ ~ Du vet väl att Fototriss finns på Facebook och Twitter? ~ ~ ~

4 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Jo men då tror jag att jag vet vad jag skall fota idag ;-)

Susanne sa...

Då ska jag försöka delta igen efter ett lite längre uppehåll. Har haft att göra med min bloggflytt till eget webbhotell så mycket annat har legat på is.

Och eftersom det ännu inte finns något smart sätt att flyttanmäla i bloggvärlden så får jag knata runt lite och meddela ny adress. Ser att du ännu har kvar en länkning till mig som tack för fototrissinspirationen, så om den ska leda rätt kanske den bör ändras. :)

Hoppas också att det lugnar ner sig med familjelivet så du får den sömn som så väl behövs.

Tommy sa...

ny besökare här... helt klart min typ av bloggar. mkt foton. mkt kreativitet. good for you!

Axart sa...

Bra tema, gäller nog att tänka till litegrann:)

AX