söndag, juni 19, 2011

Fototriss del 141: Skir

Direkt från ett regnigt Hälsingland kommer här en ny omgång av trissen. Välkommen att delta!

VECKANS TEMA...
... har jag fått hjälp med även denna vecka och det är senaste tävlingens vinnare Mammakero som föreslagit temat SKIR, som jag tror kommer bjuda på många vackra bidrag. Vilka skira motiv hittar du?

TRISSREGLERNA
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 141: SKIR

Show 3 photos on the given theme, this week it's GAUZY.
And don't forget to link back to Fototriss!


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

~ ~ ~ Du vet väl att Fototriss finns på Facebook och Twitter? ~ ~ ~


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,

13 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn.

"Något sen", bilderna uppe nu...

Ha de bra.

Hasse A Norge

4U2 sa...

Då har jag placerat mig på listan nu :)

kjerstisandnes sa...

Trodde først dette ble vanskelig, men en liten tur i skogen med kamera gjorde susen. Så takk skal du ha Helena som får tankene mine i sving og meg og kameraet ut i skogen på jakt:0)
Ha en fin søndag.

Stina sa...

Också lite sen, men nu är mina bilder på plats! Välkomna!

4U2 sa...

Oj då, upptäckte att jag skrivit fel länk hit ... men nu är det fixat!

Nillasdagar/Fotobloggen sa...

Nu var det länge sen jag var med. Men det är svårt att få till det eftersom jag ofta jobbar helg. Så i dag blir det inte dagsfärska bilder. Men det kanske går bra ändå ;)

Erik "Semlan" sa...

Svårt finna inspiration denna regniga söndag. ;-)
Hoppas solen skiner någonstans...
Må gott!

ju dotter sa...

Det är trevligt med besök och glada tillrop o omdöme på bilderna.
Vad jag inte gillar är när besökare laddar ner mina bilder.
Så du som finns i Styrsö med ipnummer 81.224.209.83 - vad ska du göra med bilden skir3.jpg?
Upplysningsvis: den är copyrightad i filinformationen!!

SigridfraEnget sa...

Litt sent på 'an, i dag. Men bedre sent enn aldri, er det noe som heter. :-)

Jah Hollis sa...

Det bidde en triss till slut i alla fall. Kanske inte den mest glasklara tolkningen, men ta eller låt va’. :-)

Emma sa...

Äntligen är jag med på trissen igen!

Anonym sa...

råkade lämna fel länk i första inlägget (98), lämnade rätt precis efter.

Mvh jenny / BruniusArt

Oliviasphotolife sa...

Var i hälsingland är du?