söndag, juni 12, 2011

Fototriss del 140: ÅLDRANDE

Välkommen till en vanlig omgång av trissen igen, helt utan tävlingsinslag.

VECKANS TEMA...
... kommer från Renée som vann ljus-tävlingen häromveckan och hon vill att ni ska trissa på tema ÅLDRANDE. Allt åldras ju, inget undgår tidens tand, som Renée själv skrev om temat till mig.

REGLERNA ÄR SOM VANLIGT
1. Visa 3 bilder på veckans tema i din blogg
2. Länka tillbaka till Fototriss, helst direkt till detta inlägg
3. Länka till ditt trissinlägg i MrLinky-formuläret nedan, INTE till din bloggs startsida

Hälsar Helena

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

DELTAGARE I FOTOTRISS DEL 140: ÅLDRANDE

Show 3 photos on the given theme, this week it's AGEING.
And don't forget to link back to Fototriss!


: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

~ ~ ~ Du vet väl att Fototriss finns på Facebook och Twitter? ~ ~ ~

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

22 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn.

Tre st. "åldringar" på plats.

Ha en bra pingst.

Hasse A Norge

Sister Moonshine sa...

Åldrande är ett mycket bra tema. Jag beklagar att min länk inte fungerar. Jag vet inte vad som hänt med min blogg och får nog inte hjälp med att fixa det förrän på måndag. Sorry.

/Åsa

Unknown sa...

Morrn.

Måste bara kommentera, 18 inlägg på

TJUGO minuter, fantastiskt.

Ha de bra.

Hasse A Norge

Jah Hollis sa...

Min tolkning av temat. Både bokstavlig och lite symbolisk med. Fortsatt glad pingst!

ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN sa...

checking in ..

Pumita sa...

"Mina" mexikanska hus har åldrats med behag. Visst, det sitter i betraktarens öga. ;) Önskar alla fototrissare en fin fortsättning på helgen!

Lena o Tommy sa...

Deltar för första gången i fototriss. har länkat in mig nu.

Lena o Tommy sa...

Blev något fel när jag länkade första gången så jag gjorde om det.

Stina sa...

Då var man med för andra gången, ganska kul och se allas olika tolkningar på åldrande.

Lycka till!

Sommar i Sverige sa...

Nu är jag med också med åldrande bilder från en fäbod.

Erik "Semlan" sa...

Pingst är väl en åldrande helg som tappat i betydelse? (he he)
Ett slags inlägg för den svenska visan. ;-)
Skönt med en helt "vanlig triss" Helena! :-)

Hanna sa...

Föråldrat och åldrat var det här från en solig Pingst i Småland.

kjerstisandnes sa...

Endelig var de aldrende bildene på plass. Artig navn dere svensker har på Pinse, som vi kaller det, pingst var et mye kulere navn det:0)

Carina Höglander sa...

Har precis hittat Fototriss och tycker det verkar vara ett perfekt sätt att hitta inspiration till fotandet. Jätteroligt! Har länkat mitt inlägg.

Anonym sa...

Här hemma är det inte bara jag som åldras men sånt är livet eller hur ;)

Ingrid ♥ sa...

Nu har jag lagt upp mina ÅLDRANDE bilder.
Ha en fortsatt trevlig söndag
Kram Ingrid

Kicki sa...

Jag är klar, vet lite långsam, men så är det med åldrandet!

Tant Otto sa...

Färdigtrissat för denna gång ..lika roligt varje gång att gnugga gsina geniknölar.

SigridfraEnget sa...

Herlig tema, og som vanlig utfordrende! Suverent.

Nilma sa...

Äntligen har jag fått tummen ur och är nu med i leken :)

Lisa sa...

Ja, nu är det ett bra tag sen sist, skyller pa att trädgardssäsongen har varit mer än intensiv de sista manaderna och jag har haft jobb langt üpp över öronen. Fantastiskt att kolla in alla fina bilder och kreativa lösningar pa temat. Ska försöka hänga med lite oftare...

Annie sa...

Första ghången jag deltar! Vilka fina bilder och vilka duktiga fotografer!! Det ska bli spännande att åldras med Fototriss ;-)